Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


nedeľa 1. októbra 2017

Rodinná púť

V dnešnom uponáhľanom svete sú rodinné tradície ešte dôležitejšie, ako predtým. Utužujú rodinu a posilňujú v nej putá. Každý člen rodiny sa cíti byť silnejší, lebo má pri sebe ľudí, ktorí ho majú radi.
U nás jednou z tradícií je ísť celá rodina na Michala a Michaelu na staré pútnické miesto Staré hory a odtiaľ na slávnostný obed do Diamondu, kde našim oslávencom zagratulujeme k meninkám.
Mám rada stretnutie rodiny. Máme pekné vzťahy, je radosť byť spolu.

Ak nemáte v blízkosti pútnické miesto alebo ste odkázaní byť doma, tak aj na vás som myslela.
Posielam vám z tohoto uzdravujúceho miesta kúsok atmosféry, nech vám padne na úžitok a na vaše uzdravenie.

Ružencové schody.
Na každom schodíku sa pomodlí jeden ruženec až kým sa všetky neprejdú.

Nadrozmerná socha Panny Márie hľadí do diaľky na náprotivnú Majerovu skalu.

Majerova skala, silné energetické miesto.

Ďakovné tabuľky za uzdravenie. 
Je to skutočne uzdravujúce miesto.

Atmosféra pútnického miesta - 3 videjká:

Panna Mária a zvony


Ďakovné tabuľky veriacich


Mysleli sme aj na našich drahých za hranicami,
aj na našich drahých za hranicami tohto života ...
Každý za každého sa modlíme.


A zábery z okolitej prírody


Pomaličky aj hory oznamujú jeseň

Nádherný deň v nádhernom prostredí s nádhernými dušami


Výborná domáca kuchyňa


Človek príde domov s bázňou v duši, vďačný a pokorný. 
Čo iné je dôležité ako Svätá rodina v Nebi aj na Zemi.

Amen.

Dajte mi prosím spätnú väzbu, či sa vám moje články páčia.
Či sú pre vás prínosom alebo či som pre vás oporou a tak. 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára