Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


sobota 21. októbra 2017

Čo je naša povinnosť

Moji milí,

vo všetkých článkoch v tomto mojom blogu vás všemožnými spôsobmi navádzam na šťastie, na pokoj, na lásku. Nie je to žiadna náhoda. Áno, vychádza to z môjho vnútra, taká som.
Je to moje poslanie ukázať, ako sa dá lepšie a krajšie prežiť svoj život.
Ale to, že vám o svojich pocitoch, vnuknutiach, skúsenostiach, získaných informáciách píšem, tak to má svoje posolstvo.

To posolstvo je - 


Každý by mal byť šťastný, spokojný, 

žiť v láske a v pravde. 



Viete prečo? Lebo život každého z nás nie je len našim životom !!!
My svojim životom pripravujeme život svojim potomkom do 4. až 7. generácie. Aký chcete, aby mali život? Akí majú byť naši potomkovia?

Stačí sa rozhodnúť, dobrí alebo zlí!!!

Tak takí musíme byť aj my. Aj my sme ovplyvnení našim rodom niekoľko pokolení dozadu. 
V tomto prípade sa treba modliť a prosiť o očistenie rodu. Aj my musíme ísť príkladom svojim deťom a vnúčatám a vážiť si svojich rodičov, starých rodičov, pomáhať im
s láskou. Deti to vidia a budú nás nasledovať. Proste to pôjde naprieč rodom. 

Toto je zaujímavé



Zároveň je nutné byť v strehu.


Niekedy je ťažké rozlíšiť čo je dobré a čo je zlé. Ako v Nebi, tak aj na Zemi. Za to sa modlíme, aby vôla Božia bola aj na Zemi. Na Zemi vidíme, čo sa tu deje. Čím ďalej tým viac budeme svedkami odhalení zla. No mnoho zla je skrytého na prvý pohľad v dobrých veciach. 

Aby mi rozumeli aj tinedžeri - čo je IN a COOL je out ! Je to pretvárka.
Je to tma v pozlátku. 

Láska v srdci nás ochráni.


Dávajte si záležať na tom, čo jete. Ak sa vám dá, tak si dopestujte potraviny sami alebo kupujte od známych farmárov. Už aj na trhoviskách a rôznych sólo stánkoch sa nájdu podvodníci, priekupníci, ktorí nakupujú v marketoch a predávajú ako svoje dopestované.
My vieme, že nemať poľnohospodárstvo je program. Spomeňte si na televízne noviny za socializmu. Boli plné správ, ako plníme a prekračujeme plán v zbere obilia, kukurice, ... ako sa staráme o chov zvierat. A porovnajte ich s dnešnými správami, samé násilie. 
Treba, aby sa šíril strach, lebo tí ... sa musia z nás nacuckať. To je ich potrava. Aj zblúdilí duchovia vás chcú ťahať dole, aby si mohli z vás cucnúť. Nebojte sa. Nedajte sa. Láska vás ochráni. Koho kŕmite? Dobro či zlo?
Aký odkaz nám zanechal Ján Pavol II. ?

NEBOJTE SA !


Už som to napísala, ja chcem mať DNA pána Ježiša.


Pretože je to pre nás prirodzené, zdravé, plné lásky a súcitu, bez strachu. A sme tak nedotknuteľní. Keď z vás vyžaruje krásna láska, to je vaša ochrana, váš štít proti zlu. Tma do svetla nemôže prísť. Keď zasvietite v obývačke, tak tam doneste tmu. Nedá sa to. Naopak to funguje. Keď je v nej tma, môžete zapnúť svetlo alebo zapáliť sviečku. To je všeobecný princíp, tak nech vás svetlo ochraňuje. Tma sa k vám nedostane.


Žiarte ako pochodne.



Robte dobré skutky, to vás povzbudí. Tešte sa z každodenných maličkostí, to váš deň rozžiari. 
Keď to nezvládate, tak zapáľte sviečku, nech vám rozžiari príbytok. Ohrievajte sa na Slniečku, nech vám dá žiarivú energiu. Očistite si príbytok, aby žiaril. Poumývajte okná, aby prenikalo viac svetla. 
Vetrajte. Trieďte. Robte, čo vás baví, spievajte, tancujte, maľujte, tvorte, prerábajte, zariaďujte. 
Proste to svetlo musíte do seba dostať. Modlite sa. Pozerajte na Nebo. Radujte sa
z prírody. Stretávajte sa s rodinou a spolu sa tešte. To sú len námety. Vy najlepšie viete, ako na seba. 

Všetko je zaznamenané v informačnom poli.


Nič sa neutají, všetko a každého z nás je tam. Ja sa modlím za odpustenie svojich hriechov, veď kto ich nemá. Aj za hriechy mojich predkov. Očisťujem rod ako sa dá. Modlím sa za moje deti aj všetkých mojich drahých. Nech svietime. To je naša ochrana. 

No nie je to len vec rodiny. Je to vec národa, je to vec obyvateľov Zeme. Akú energiu budeme vysielať, taká sa nám vráti. Čo chceme, aby sa nám vrátilo?

Dobro či zlo?!


Ja robím, čo ma baví. Zariaďujem zdravé interiéri, navrhujem zdravé domy 
a záhrady. Nedajte sa zmiasť názvom Feng shui. Aj pre mňa je cudzí, ale východné kultúry ma veľa naučili o prírode a o zdravom bývaní, to je pre mňa podstatné. Názov blogu je len preto, aby ste ma ľahšie našli, keď chcete mať zdravé a spokojné bývanie. Ja mám v sebe zakódované aj múdre veci našich predkov. Všetko čo je pre človeka osožné, tak dávam do projektov. Som pri tom šťastná, táto práca mi robí radosť. A keď moji drahí ľudkovia mi napíšu, že sú spokojní, tak čo viac mi treba?
A popri tom osobne aj cez net prebúdzam ľudí.

Častokrát sa zamýšľam, čo robím radšej, alebo čo je priorita a čo je popri tom.
Stále bojujem s tým, že ak môj blog je o prírodných zákonoch a zdravom bývaní, tak prečo ma moje vnútro stále nabáda, aby som písala o duchovných veciach.

Všetko so všetkým súvisí. A smeruje len k jednému cieľu - ku šťastiu.

Sme duch, ktorý prišiel do hutného hmotného sveta. Duch alebo duša či naše srdiečko by nám malo vládnuť. Treba ho poslúchať, lebo len ono vie, čo je pre nás správne. Počuť ho môžete len osamote v tichosti.

Rozum je len počítač plný programov z rodu, z detstva, zo skúseností, z prostredia,
z médií, cielených škodlivých programov. A ľudia nevedia rozlíšiť, koho počúvajú. Veľká časť ľudí počúva rozum, on im vládne. Teda fungujú na základe programov, ani o tom netušia. Napr.  slniečkári, ktorí pomáhajú a nevedia, že v konečnom dôsledku škodia.

A máme aj autopilota. Naše telo, náš dopravný prostriedok, ktorý si tiež pamätá návyky, ktoré si  nástojčivo vyžaduje. Tie dobré nám uľahčujú život. Umývame si zuby a ani o tom nevieme. Je to návyk. A zlé návyky sa dajú prekonať a nahradiť ich novými zdravšími návykmi.


Moji milí.

Nie je čas hľadieť do zeme, je čas pozerať na nebo.




Budem sa tešiť, keď mi napíšete. 
jankag888@gmail.com
                                                               Janka


MENU:




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára