Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


piatok 13. októbra 2017

Hudba Nízkych Tatier

Krásne babie leto, no nechoďte do prírody :) A ešte keď máte za humnami národný park.


Toto je tá nádherná hudba v Tatrách. Žiaden hudobný skladateľ doposiaľ nezložil krajšiu, lahodnejšiu, srdcu blízku. Započúvajte sa do jej rytmov.
(na sluchátka a na celú obrazovku)


Medzi kravičkami bol aj mladý býček a ten uprene na mňa pozeral ako na soka, asi zistil, že aj ja som býk :) Tak som si radšej držala bezpečný odstup, predsa bol o niečo ťažšia váha. Všetky kravičky sa pokojne pásli, ale tento mladý krásavec zo mňa nespustil oči, pripravený na útok. Príroda je príroda, vlastnosti sa nezaprú.


Niečo z dnešného dňa pre oko i dušu a pre vás.
Ešte sa taký maliar nenarodil, aby prekonal Toho nášho nebeského umelca ...


Aj keď mladí sa o to pokúšajú a je to milé. Cestou sme natrafili na pomaľované vodárne.


srnčie stopy



Ale našli sme v Tatrách aj ukrytú premakultúru. Veľmi milé. Fandím im.
Takéto zašité medzi kríkmi.


Ako som sa blížila, videla som dvierka.


Ako z rozprávky.
Pozbíjané z drievok čo príroda dala, aj plot z papečkov. 
Milé detičky, tu býva baba Jaga.














Vo vnútri bol prístrešok s posedením a kamenný kruh
asi z bylinkami. Fotila som to len cez plot.


A za stromčekom ďalší kamenný útvar,
aj tam niečo pestujú.


A takto to vyzeralo pôvodne. Zarastená divočina. Chodili sme okolo nej do hôr.

Veľmi sa z toho teším. Mladí aj starí, nepýtajte sa, zasaďte jedlo !!!
Jabloň, hrušku, slivku, čerešňu, orech, ríbezle, egreše, ... saďte. 

Naši dedovia boli múdri, sadili popri cestách. Pocestní sa mohli v ich tôni ukryť pred páľavou Slnka a mohli sa aj posilniť plodmi. Ovocné stromy rástli všade, popri cestách, na lúkach, aj na starých sídliskách. Samozrejme vtedy po cestách chodili rebriňáky 

s koníkmi, takže ovocie nebolo kontaminované od výfukov áut.


Ja som nabádala kedysi predstaviteľov nášho mesta, aby namiesto kosodrevín na sídliskách sadili ovocie a nepochodila som.

Tak ak štát sa nevie prebudiť a motivovať ľudí, aby sadili jedlo, tak potom aj nám ostáva Guerrilla Gardening - partizánske záhradníčenie - viď predchádzajúci článok.

Jednotné roľnícke družstvá a Štátne majetky bolo treba zlikvidovať. A náhrada žiadna.
Len dovozové gebuziny, ktoré majú tvar jedla. A z golfových ihrísk sa nenajeme. Ornú pôdu premieňame na montážne linky a sme na to hrdí, čo dokážeme, ako znižujeme nezamestnanosť.
Bez potravinovej samostatnosti sme rukojemníci.

Nezamestnanosť treba znižovať obnovou družstiev. Ak to nerobí štát, tak začnime každý sám od seba. Aj na sídliskách.

Na mojich pozemkoch sa tiež pasú ovečky a na džípoch chodia do hory, asi na poľovačku. Ja ho nevyužívam, tak nech padne na úžitok niekomu inému, napríklad pastierovi a ovečkám.

A opäť Ten istý umelec, ON má talent však :)



Aj nebo pomaľoval miliónmi anjelikov :)


A čo všetko ešte vytvoril ... 
Sochár nebeský




Ešte že tá príroda je múdra a dá nám najesť. Aj dnes jej doviezli masliaky, tak sme boli nakúpiť.
A zaplatili sme láskou a vďakou.


A v súkromnej fabrike spracovali :) Za oknom vidno aj môj kruh, budúcu bylinkovú špirálu.


Doviezli jej aj šípky, borievky a všeličo na ikebany, 
lebo obchod v prírode tiež vie, že sa blížia sviatky našich drahých zosnulých ...


Milí priatelia, dovážajte sadeničky do prírody, zasaďte ich a potom v nej nakupujte ... Robte si zásobu semiačok. V nich je sila života. 

Nech naše krásne Slovensko je opäť plodné.
A nech jeho obyvatelia žijú v pokoji a v spokojnosti.
Amen.


Môžete mi napísať, rada vám pomôžem   jankag888@gmail.com


Budem sa na vás tešiť. 

                                           Janka
Toto viem pre vás urobiť:
PONUKA V SKRATKE:     http://jankagreg328.blogspot.sk/2016/10/cennik_7.htm

Dajte mi prosím spätnú väzbu, či sa vám moje články páčia.
Či sú pre vás prínosom alebo či som pre vás oporou a tak. 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára