Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


sobota 7. októbra 2017

Organizácia šatníka II.

Opäť moja obľúbená téma - šatník. 
Ukážka niektorých mojich kabeliek a symbolicky jesennej obuvi. 
Musím si dokúpiť ešte jednu vitrínku, aby som aj ostatné kabelky a obuv mala kde takto prehľadne uložiť. Mám rada, keď si môžem sadnúť a vidieť všetko. Napadnú ma nezvyčajné kombinácie.
Aj podľa tejto vzorky mojich kabeliek vidíte, čo nosia rebelky. Mám rada kabelky, ktoré majú tvar, ale nie tie malé dámičkovské romantické. Ani nie žiadne neforemné vrecia, tie sa hodia skôr ležérkam alebo avantgarde. Mám aj také, ale nerada ich nosím. Neviem v nich nič nájsť a k môjmu typu mi nesedia. 
Na slávnostnejšie príležitosti mám listové kabelky.

Kabelky sú vďačná záležitosť. Stačí sa obliecť do čierneho 
a dať si k tomu zaujímavú kabelku a ste chic 😉

Kabelka pre mňa musí byť niečim zaujímavá. Nie tuctová. Toto je vitrínka
s kabelkami skôr v neutrálnych farbách, biela, čierna, zlatá, hnedá. Mám aj farebné kabelky a tie budú v inej vitrínke. Pre mňa čižmičky sú šmrncovné, keď sú mierne špicaté. To som ja.
Oblé mi nesedia, tie sú skôr pre avantgardy.


V šatníku mám takýto milý toaletný stolík. Mám ho rada. Má milé šuplíčky. V každom mám nejaké milé alebo užitočné poklady :) Každá dáma by ho mala mať.
Skutočné poklady mám ukryté v srdiečku. A niektoré v trezore.😎
To stolné zrkadielko som umyla, ale asi zle vyleštila a osvetlenie urobilo svoje. Nechce sa mi kvôli tomu robiť druhá fotka. Tak sorry:)


Keď neviem čo na seba, otvorím veľký tablet a v ňom mám súbory podľa farieb 
s kombináciou odevov. Pracne som si ich vytvorila, ale je to dobrá pomôcka. Veľké množstvo nekonečných kombinácií. Je to aj príjemný relax. Sadnem si, pustím si hudbičku a listujem. 



Vy ste ako na tom s výberom odevov? Možno máte za sebou poradenstvo módnej štylistky, ale to nie je to isté. Viete aké farby by ste mali nosiť, aby ste boli vitálni? Ona vám to nepovie, lebo nevie. 

Ja vám to prezradím v exkluzívnej analýze osobnosti
Na Slovensku ju robím len ja. Ani v Čechách to nikto nerobí. Dokonca aj v Číne ojedinele.
Vzhľadom na rozsah kvalitných informácií len a len o vás je skutočne lacná.
Má cca 30 až 40 strán a stojí len 15 €.

A platí pre vás doživotne. 
Aj pre vás, aj pre partnera, aj pre deti. Aj ako darček pre niekoho.

Okrem tých správnych vibrácií farieb pre vás na odevoch, na posteľnom prádle, vôbec vášho prostredia, tých správnych živlov pre vás, sú v analýze aj ďalšie dôležité veci. Napríklad aké zamestnanie je pre vás vhodné, také, ktoré vás nabíja, nie ubíja. Aké smery sú pre vás vhodné a čo s nimi, ako využiť ich blahodárnu energiu pre vás. 

No čo vám budem hovoriť, treba to zažiť.

Každý by mal mať o sebe základné informácie, aby bol vitálny a mal pokojnejší život.
V Číne a vôbec v múdrej Aázii s týmito informáciami rastie človek od narodenia.

Vyplnte mi takúto jednoduchú tabuľku za všetkých, pre koho chcete osobnú analýzu:

Meno
Priezvisko
Dátum narodenia
Čas narodenia
(ak viete)
Obľúbené farby
































Keď si potom dáte urobiť u mňa interiér, urobím vám ho lacnejšie. 
Pretože vaše potreby už budem poznať. 

Môžete mi napísať, rada vám pomôžem   jankag888@gmail.com


Budem sa na vás tešiť. 

                                           Janka
Toto viem pre vás urobiť:
PONUKA V SKRATKE:     http://jankagreg328.blogspot.sk/2016/10/cennik_7.htm

Dajte mi prosím spätnú väzbu, či sa vám moje články páčia.
Či sú pre vás prínosom alebo či som pre vás oporou a tak. 











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára