Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


piatok 6. októbra 2017

Keď šatník vonia

Príroda už cíti, že sa blíži zima a pomaly sa pripravuje na dlhý spánok. 
Aj levanduľa vie, že už kvitnúť tento rok nebude, že má zimný strih. Tak už odpočíva.
No u nás doma je stále rušno, veselo, tvorivo. Ani náznak odpočinku.


Aj kapustička sa raduje a žblnká si do rytmu.
A odstrihnutá levanduľa je pripravená byť užitočná.


Voňavé kvietky na čaj.


Voňavé lístky do šatníkov.


My zemité znamenia máme radi ručné práce, s pôžitkom využívame všetky zmysly 
a stále niečo pekné a užitočné vytvárame. Máme predstavivosť a sme praktickí. Tie šnúrky na obrázku sú nastrihané z tričiek. Keď si kúpite kvalitnejšie tričko alebo pulovrík, tak má na pleciach zvnútra šnúrky, aby sa mohli prichytiť na vešiak a odev držal tvar. Mne to pri obliekaní zavadzia, tak to vždy odstrihnem a odložím. Nikdy neviete, na čo sa vám zídu :)
Nuž na toto:


Naplnila som lístočky a zviazala šnúrkami. Tieto voňavé guľôčky ocení každá žena ako darček. 
Mám ich dosť aj na darovanie, aj do šatníkov. 
Zvlášť kožuchy a vlnené veci treba chrániť od molí.


čiapky, goliere, štóly, šále


kožené bundy


pulovríky, saká, šaty





do prádla, ku posteli

Lebo levanduľa nielen krásne vonia, upokojuje ducha,
ale aj tých zlých odháňa.



Aj virtuálna tvorba sa počíta. 

Aj do nej dávam všetko užitočné a krásne.

Navrhnem vám krásny a zdravý dom na mieru.

Vytvorím zdravý, vitálny a krásny interiér.

Naprojektujem krásnu relaxačnú aj úžitkovú záhradku.


Všetko podľa prírodných zákonov.


Môžete mi napísať, rada vám pomôžem   jankag888@gmail.com


Budem sa na vás tešiť. 

                                           Janka
Toto viem pre vás urobiť:
PONUKA V SKRATKE:     http://jankagreg328.blogspot.sk/2016/10/cennik_7.htm

Dajte mi prosím spätnú väzbu, či sa vám moje články páčia.
Či sú pre vás prínosom alebo či som pre vás oporou a tak. 












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára