Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


piatok 22. septembra 2017

Šťastie ako hojnosť

Mnohí hľadajú hojnosť v materiálnych veciach a v kontách. Samozrejme, môže to byť príjemné mať všetko, na čo si pomyslím. Ale je to chvíľkové šťastie a márnosť nad márnosť. Iste, majetok treba držať pevne v rukách, ale naše túžby a naše srdce majú byť celkom inde.

V tomto mesiaci je dvojité šťastie na juhovýchode. V každej nehnuteľnosti v paláci hojnosti na JV pôsobia dve lietajúce hviezdy #9 #9, jedna ročná a jedna mesačná. Sú to energie šťastia, šťastných udalostí, ktoré vysiela súhvezdie Veľkej medvedice. Tento palác nemusí byť len o šťastí v lotérii, vo výhrach, v nadobudnutí majetku. 

Kde je moje srdce, tam je moje kráľovstvo. Ak moje srdce je zamerané na Nebeské kráľovstvo, tak tam mám ukrytý aj poklad. Tam je moja hojnosť, tam je moje všetko. Tešte sa, radujte sa, modlite sa, prežívajte šťastné chvíle so svojimi blízkymi, lebo to je skutočná hojnosť.
Dnes začal židovský nový rok. Tak nech je šťastný. Aj keď nie sme väčšina Židia, naša viera pramení z figovníka, z Jeruzalema a proroctvá Svätej Biblie sa viažu na udalosti a sviatky židovského národa.
A proroctvá sa naplnili... radujme sa.  



Ak neviete, ako vyzerá šťastie ako hojnosť, pozrite na toto výnimočné dievčatko.
Aj sledovaním šťastných udalostí človek prežíva šťastie.

Prajem vám, aby aj na vás padala z Nebies hojnosť požehnaného šťastia ...


 





Som tu pre vás.

môžete mi napísať: jankag888@gmail.com


Budem sa na vás tešiť. 

                                           Janka



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára