Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


sobota 23. septembra 2017

Nočná obloha 22. a 23. 9. 2017

Včera o polnoci (22. 9. 2017) som vstala a len tak sa išla pozrieť na oblohu. Bola som uchvátená, skoro až vychvátená :) To by som chcela byť, ale to je v Božích rukách ...

Krásna obloha plná plnučičká hviezd, každá hviezda krásne žiarila. Po tých dlhých dažďoch až neuveriteľná obloha, krajšia ako v plnom lete. Otvorila som si okná na východe a terasu na západe a chodila hore dole, raz na východ, raz na západ. Fotila, pozorovala ďalekohľadom, oči som si išla vyočiť. Ten pocit sa nedá opísať. Nádhera. 
A ten pocit, že sa tam Hore niečo deje a my sme toho svedkami, je to ako v rozprávke o Popoluške. Veď sa mi aj stalo, že som robila v utorok poriadok v jednej knižnici
a keď som chytila jednu rozprávkovú knihu, tak mi z nej zaznel - Svadobný pochod.
Až som zmeravela, tak toto nemyslíš vážne ... :)

Milí moji, ako hore, tak aj dole. Ako v Nebi, tak i na Zemi ... ani si neuvedomujeme, za čo sa modlíme. Keď som si tak pre seba zanalyzovala modlitbu Otče náš, tak v nej vidím tieto časy, ktorých sme živými svedkami. Za ne sme sa celý čas modlili.

Tu je odfotený objekt na oblohe. Nádherne modrý, túto parížsku modrú mám najradšej. Keď sa lepšie pozriete, tak hra svetiel urobila z neho kríž alebo anjela alebo ...



Teraz som si našla stránku, kde sa dá vyhľadať aktuálny stav mapy oblohy.
Je to tak! Na oblohe, na našich nebeských hodinách, sú súhvezdia a planéty zoskupené presne tak, ako to opisuje Sv. Biblia.

Tu je link na aktuálnu mapu oblohy:
http://www.heavens-above.com/SkyChart.aspx?lat=48.7127&lng=19.1393&loc=hvezdarna+zebrak&alt=333&tz=CET

Jupiter bol ešte v Panne 1. 9. 2017 o 15, 00 hod., Panna je ťarchavá 9 mesiacov, ani Mesiac nemala pod nohami, Merkúr bol mimo ekliptickej dráhy



Aktuálny stav dnes 23. 9. 2017 o 15,00 hod.
Súhvezdie Panna - porodila Jupitera, pod Pannou je Mesiac, za Pannou je Slnko 
a nad Pannou 12 hviezd (súhvedzie Leva (9) + Venuša + Mars + Merkúr), toto je len program, keby ste mali skutočnú oblohu, tak tam nájdete aj draka, ale nie súhvezdie Draka, ako sme si mysleli, ale niečo škaredé. Brrrr ... 
(Zjavenie 12) 


presne tento čas je opísaný vo Svätej Biblii ...

a my sme toho svedkami !

wau wau wau



... preto buďme svetlo sveta,
svojim láskavým srdcom svieťme na všetkých ...

Nie je čas chodiť zronený tvárou k zemi.
Je čas sa narovnať a hľadieť na Nebesia.
Tam je napísaný náš osud,
tam je naša nádej.


Príchod Božieho kráľovstva - Keď sa ho farizeji opýtali, kedy príde Božie kráľovstvo, on im povedal: „Božie kráľovstvo neprichádza tak, že by sa to dalo spozorovať. Ani nepovedia: „Aha, tu je!“ alebo: „Tamto je!“, lebo Božie kráľovstvo je medzi vami.


A ešte jeden citát zo Svätej Biblie, aby všetci pochopili, 
že moja práca je pre vás zo Srdca:

Skutky v Kristovom mene - Vtedy povedal Ján: „Učiteľ, videli sme kohosi, ako
v tvojom mene vyháňa zlých duchov. Bránili sme mu to, veď nechodí s nami. Ježiš mu vravel:

 „Nebráňte mu, lebo kto nie je proti vám, je za vás!“


Drahí moji, 
ak nám bol zverený nejaký majetok, tak sa máme oň starať a zveľaďovať ho pre dobro seba a pre dobro druhých a núdznych. Pevne ho uchopiť do rúk, ale srdce máme mať v Nebesiach.



Toto mi okrem iného napísala môjho oteckova sesternica, veľmi vzdelaná a múdra žena, ktorá precestovala celý svet:
Inak musím Ti povedať, že obdivujeme aj Teba, pretože sa zaoberáš takou činnosťou, ktorou obohacuješ množstvo ľudí, pomáhaš im, a ktorá v našej rodine nebola  zaužívaná. Prajeme Ti mnoho zdravia a síl, aby si ešte aj naďalej bola taká, aká si.

Ďakujem Ti Magduška, veľmi si to vážim.

Budem sa tešiť, keď mi napíšete na:     jankag888@gmail.com

S láskou

                     Janka











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára