Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


piatok 22. septembra 2017

Prvý jesenný deň

Našťastie bol krásny, slnečný. Po dlhých dažďoch nám duša opäť spieva a šteboce
s vtáčatkami. Aj tá moja.
Dala som si krátku prechádzku po okolí a nezabudla som si zobrať záhradnícke nožnice.
Nastrihala som si vetvičky do jesennej ikebany. V predzáhradke sa z nej budú okoloidúci tešiť.
Ten malý prútený košíček má toľko rokov čo ja :) Mala by som ho niečim namoriť, aby ešte vydržal, ale takto je to moje autentické detstvo.



Druhú jesennú ikebanu som vytvorila pre nás doma, nech aj príbytok vie, že prišla jeseň. A že žneme, čo sme si zasiali :))) 


Ozdobné tekvičky sú už v predaji, tak si nezabudnite ich dať na nočný stolík. Sychravý čas je tu a s ním aj nechcené chrípky. Nech tekvička nasaje všetky zlé energie za vás. 



Budem sa tešiť, keď mi napíšete na:     jankag888@gmail.com

S láskou

                     Janka

Toto viem pre vás urobiť:
PONUKA V SKRATKE:     http://jankagreg328.blogspot.sk/2016/10/cennik_7.html

Dajte mi prosím spätnú väzbu, či sa vám moje články páčia.
Či sú pre vás prínosom alebo či som pre vás oporou a tak. 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára