Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


piatok 29. septembra 2017

Babie leto v záhradke

Buďme vďační za Slniečko. Treba ešte využiť jeho blahodárne lúče. Duša aj telo ich potrebujú. Je dobré si urobiť zásobu pred zimou. A ja som veru dnes aj zásobu urobila. Aj lúčov, aj vitamínu D, aj iných vitamínov.

Ostrihala som petržlen, vňať zamrazím. Už som v niektorom predošlom článku ukázala ako. Aj pažítku. Šalviu a levanduľu usuším.


A cherry paradajky zjeme 😋
Stále rastú nové a nové. Odložila som si z nich semiačka, lebo sú veľmi vydarené.
Nakoniec pozbieram aj nedozreté a uvidíme, možno ich zavaríme.


Aj suchý potôčik som pripravila na zimu.
Levanduľu trošku zostrihala.
Na jar ju ostrihám viac. 
Ostrihané vetvičky usuším, aj tie pekne voňajú.

Keď sa pozriete na tvary v záhradke, čo vám to pripomína?
Monádu !
Posvätný tvar jin a jang.
Je veľmi blahodárny a ochranný.
Ale naschvál som ju urobila nepravidelnú.
Ľudia nevedia, čo ich k záhradke priťahuje,
stále ju obzerajú a tešia sa.


Palma nám krásne rastie.
Dúfajme, že zima bude miernejšia ako tá minulá.


Budúca bylinková špirála navonok odpočíva.
Ale to je len zdanie. V útrobách si pripravuje výživu pre svojich zelených hostí.



Takto bude vyzerať tá špirála. 
Príroda má posvätné tvary.


Chrobáčiky sa už sťahujú do svojho nového domčeka.
Aj vtáčikom som poumývala ich mištičky a dala čerstvú vodičku.



Aj zlatý dážď je pripravený nás na jar potešiť svojou zlatistou krásou.


Pozrite aký krásny košík. Čo som si zasiala a s láskou sa starala, to si aj zožnem...
 A tak je to aj v bežnom živote. 

Nezáleží kde ste, čím ste, robte všetko s láskou, odmena vždy príde. 


No nevravím 😍
Doma ma už čakala čerstvá zeleninová polievočka s cícerom 
a petržlenovou vňatkou z košíka.


Posilnená prírodou vonku aj v brušku môžem pokračovať v triedení šatníka. Hneď mi je lepšie.
Keď nevládzete, choďte von. Príroda vie, čo potrebujete.


A takáto odmena je pre mňa balzamom na dušu. Ďakujem pani Ľubka.

Ked ste napisali, ze budem spokojna s obsahom projektu, ktory pripravite, mali ste pravdu. Je to velmi podnetny dokument, nasla som v nom vela veci, ktore mi potvrdili moje tusenia, ale nevedela som ich nejako vysvetlit alebo rozumovo zdovodnit.


Aj vy mi môžete napísať, rada vám pomôžem   jankag888@gmail.com


Budem sa na vás tešiť. 

                                           Janka

Toto viem pre vás urobiť:
PONUKA V SKRATKE:     http://jankagreg328.blogspot.sk/2016/10/cennik_7.html

Dajte mi prosím spätnú väzbu, či sa vám moje články páčia.
Či sú pre vás prínosom alebo či som pre vás oporou a tak. 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára