Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


nedeľa 2. júla 2017

Kúpeľňa a moja prírodná kozmetika

Od kvantite ku kvalite. Alebo ak chcete - bio minimalizmus.

V prvom rade mojou kozmetikou je voda, Slnko a čerstvý vzduch.
Potom čo do úst - to na pokožku. Aj pokožka sú veľké ústa. Cez ňu ide jej pokrm rovno do krvného obehu.

No tých nádherne voňajúcich exotických olejov nie je nikdy dosť. Sú prírodné. Používam ich ako parfém na pokožku i do vlasov.


k tomu patria aj perleťové šperkovnice a skarabeus pre šťastie a ochranu:)

moja úroda levandule:)

Vo fľaši mám extra panenský olivový olej a levanduľu, 
každý deň fľaškou zatrasiem a o mesiac budem mať krásne voňajúci 
levanduľový olej nielen na pleť, ale aj do čaju, na šaláty, do lampy a pod. 
Kúpenské levanduľové oleje sa nesmú používať vnútorne, domáce áno.
Rada používam kokosový olej.


Aj takto môžu vyzerať zmysluplné darčeky vyrobené vlastnoručne
 -voňavý levanduľovo olivový olej, levanduľové mydielko a kytička z levandule a šalvie.
Levandule nie je nikdy dosť ... ja ju zbožňujem.
(francúzske levanduľové mydielka som si objednala, voňajú krásne) 



Rada používam aj thajské tekuté mydielka, každé je s vôňou iného kvietka -
magnólia, iris, kamélia, levanduľa, ruža, na čo mám práve náladu



Ústna hygiena - najprv oškrabem jazyk a tým si očistím vnútorné orgány, 
až potom použijem zubnú pastu bez fluóru, kokosový olej, prípadne sódu bikarbónu.
Špeciálne kefky a dentálna niť nesmú chýbať.


Mám rada aj takéto prírodné sprchovacie gély,
aj keď nie je bio ako bio



Jemný sprchovací dážď je príjemný

Hudba pri sprchovaní je tiež jeden z mojich pôžitkov:)

Pre hostí máme vždy prichystané malé uteráčiky a hygienické potreby, 
pre nocľažníkov aj zubné kefky

Kúpeľňa a WC je vizitka čistej domácnosti a kultúrneho bývania. No nielen to, sú aj našim osudom. 
Nie je jedno, kde sú umiestnené a ani nie je jedno, aké živly a farby sú v nich použité. 

Ak idete robiť rekonštrukciu týchto zariadení, radšej sa poraďte. 
Ja ich návrhy robím zdarma, ak si dáte urobiť projekt celej domácnosti. 

Napíšte mi:  jankag888@gmail.com


Budem sa na vás tešiť. 

                                           Janka


PONUKA V SKRATKE:     http://jankagreg328.blogspot.sk/2016/10/cennik_7.html


Země je mým tělem - 
 preto neodplavujme chémiu do riečišťa 
krvného ani riečneho


Tento rap ma dostal ... 










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára