Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)



jankag888@gmail.com
Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.


nedeľa, 2. júla 2017

Kúpeľňa a moja prírodná kozmetika

Od kvantite ku kvalite. Alebo ak chcete - bio minimalizmus.

V prvom rade mojou kozmetikou je voda, Slnko a čerstvý vzduch.
Potom čo do úst - to na pokožku.

No tých nádherne voňajúcich exotických olejov nie je nikdy dosť. Sú prírodné. Používam ich ako parfém na pokožku i do vlasov.


k tomu patria aj perleťové šperkovnice a skarabeus pre šťastie a ochranu:)

moja úroda levandule:)

Vo fľaši mám extra panenský olivový olej a levanduľu, 
každý deň fľaškou zatrasiem a o mesiac budem mať krásne voňajúci 
levanduľový olej nielen na pleť, ale aj do čaju, na šaláty, do lampy a pod. 
Kúpenské levanduľové oleje sa nesmú používať vnútorne, domáce áno.
Rada používam kokosový olej.


Aj takto môžu vyzerať zmysluplné darčeky vyrobené vlastnoručne
 -voňavý levanduľovo olivový olej, levanduľové mydielko a kytička z levandule a šalvie.
Levandule nie je nikdy dosť ... ja ju zbožňujem.
(francúzske levanduľové mydielka som si objednala, voňajú krásne) 

Rada používam aj thajské tekuté mydielka, každé je s vôňou iného kvietka -
magnólia, iris, kamélia, levanduľa, ruža, na čo mám práve náladu



Ústna hygiena - najprv oškrabem jazyk a tým si očistím vnútorné orgány, 
až potom použijem zubnú pastu bez fluóru, kokosový olej, prípadne sódu bikarbónu.
Špeciálne kefky a dentálna niť nesmú chýbať.


Mám rada aj takéto prírodné sprchovacie gély a mlieka
aj keď nie je bio ako bio



Jemný sprchovací dážď je príjemný

Hudba pri sprchovaní je tiež jeden z mojich pôžitkov:)

Pre hostí máme vždy prichystané malé uteráčiky a hygienické potreby, 
pre nocľažníkov aj zubné kefky

Kúpeľňa a WC je vizitka čistej domácnosti a kultúrneho bývania. No nielen to, sú aj našim osudom. 
Nie je jedno, kde sú umiestnené a ani nie je jedno, aké živly a farby sú v nich použité. 

Ak idete robiť rekonštrukciu týchto zariadení, radšej sa poraďte. 
Ja ich návrhy robím zdarma, ak si dáte urobiť projekt celej domácnosti. 

Napíšte mi:  jankag888@gmail.com


Budem sa na vás tešiť. 

                                           Janka


PONUKA V SKRATKE:     http://jankagreg328.blogspot.sk/2016/10/cennik_7.html


Tento rap ma dostal ... 










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára