Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


sobota 24. júna 2017

Čo nosím v lete

My slovanské ženy sme spirituálne bytosti spojené s Nebom a Zemou a máme radi krásne šaty plné farieb a voľnosti tela a duše. Len sme na to zabudli. Ale nepodarilo sa to nikomu z nás vykoreniť.
Len sa rozpamätajte ... alebo navštívte folklórne slávnosti.
My Slovania patríme k sebe ...

Na strednej škole som bola rebelka a jasné, že som sa musela odlišovať. Aj
v oblečení. Kľudne som si dala vyšívanú krojovú ľahučkú blúzku s riflovou krátkou sukničkou a čižmy na platforme a riflovú kabelu, ktorú som si sama ušila. Celé to dopĺňala dlhá blond hriva.
V dlhých zdravých vlasoch je sila a krása.


Je zaujímavé, že aj súčasná móda frčí na folklórnych prvkoch. Možno ani netuší, že všetky tie vyšívané symboly majú veľkú moc. Už maličkým deťom mamičky vyšívali košielky okolo krku a výstrihu na silu a ochranu.

Toto je pocit slobody ... ráno vstanem a po všetkých ranných rituáloch natiahnem na seba takého exotické šaty a som oblečená. Nič, len šaty. Tomuto sa povie rozmaznávanie duše aj tela. Vzdušná veľmi príjemná chladivá látka, motívy hojnosti, farebnosť podľa nálady, akú práve mám. Takto som v lete doma aj okolo domu. Aj do obchodu som začala takto chodiť, len si vtedy dám spodné prádlo a šľapky.
Na dovolenku si tiež pribalím aspoň jedny. Sú unikátne, keď sa na pláži spálite, látka je príjemná chladivá.
Africké aj ázijské ženy vedia, čo je v lete príjemné. Juh sa posúva k nám, nie len sťahovaním, ale aj teplotami a zmenou návykov. Nosiť vzdušné oblečenie
z príjemne chladivého a savého materiálu. Údržba je jednoduchá - oprať zavesiť
a obliecť:) Rýchlo schnú.

Som šťastná a voľná ako vták ...  už nemusím nosiť kostýmy a business casual 😊
Zošnurované, prikázané, strohé, tvrdo zamerané na ciele.

Odev má mať v sebe hĺbku. Môže vás liečiť, harmonizovať, dobíjať čakry energiou. Takáto farebná kompozícia nie je náhodná. Je to energetický nabíjač všetkých čakier.

Moja letná garderóba z Indonézie. Na každý deň iné:)

Asi viete, že koreňová čakra je natočená smerom k mamičke Zemi. Čerpá z nej energiu. Kedysi, a iste aj dnes, niektoré ženy to vedia a nenosia preto v lete nohavičky. Sukne pôsobia ako lievik a nasávajú a zhromažďujú energiu Zeme do brušnej oblasti, kde je naša sila.

Takto šaty len prehodím cez šnúry a o chvíľu sú suché




 krásne vzory a farby



Voňavé olejčeky nesmú chýbať. Ani na pokožke, ani vo vlasoch.
Jazmínový olej do vlasov vonia prenádherne, u nás ho nezoženiete.


Tanec dervíšov - ak pôjdete do Egypta do lepšieho nemeckého rezortu, tak večer budete vidieť zaujímavé programy. Napr. meditačný tanec dervíšov pri magickej hudbe - dostanú sa do tranzu, je to duchovný rituál, forma modlitby, prostriedok, ako sa dostať bližšie k Bohu. Mystickou cestou sa snažia s Ním splynúť.  

Užite si krásne dni. Ak sa nechystáte na dovolenku, tak môžete využiť čas na rekonštrukciu interiéru alebo naplánovanie stavby domu. 

Napíšte mi:  jankag888@gmail.com

Budem sa na vás tešiť. 

                                           Janka


PONUKA V SKRATKE:     http://jankagreg328.blogspot.sk/2016/10/cennik_7.html


Unikátne slová aj rap ...  wau
                                                                                   Tu je veľa múdrych myšlienok

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára