Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)



jankag888@gmail.com
Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.


piatok, 14. júla 2017

Spálňa podľa feng shui

Odpočinok je základom zdravia a hojnosti. Bez neho nevládzeme fungovať ani fyzicky, ani psychicky. Preto spálňa by mala byť pokojná miestnosť, ideálne otočená na východ. S vykuknutím Slniečka vstávame, otvoríme okno dokorán a vdychujeme nový slnečný deň. U nás to vyzerá takto:


Cez šnúry prehodím paplóny, aby sa doobeda vykúpali v slnečnom svite. Večer, keď si ľahnete, ešte cítite tú nádhernú energiu Slniečka a vzduchu. Ja som pôžitkár. Rada si vychutnávam takéto zážitky.

Levanduľu som si dopestovala sama. Teraz mi doma rozvoniava. Keď sa vysuší, pôjde do bielizníka a šatníkov. A občas si pred spaním urobím z nej čaj pre krásne sny:)


Takže k dobrému spánku patrí pokojné prostredie, sviežosť prádla, pokojné telové farby, zdravý matrac, vhodný nábytok zdravý a s oblými hranami. Málo nábytku a veľa vzduchu ...
Na nočnom stolíku žiadnu elektroniku, ani osvetlenie, ani v blízkosti zásuvky.
Vítané sú kamienky a jemné prírodné vône.
Všetko, čo v projektoch odporúčam, mám odskúšané. Sami to vidíte.


Keď sú tu akurát zlé hviezdne energie, tak sa ochraňujem cibuľou a Wu lou tekvičkou.



Takto vyzerajú oblé hrany nášho nábytku, žiadna hrana nie je ostrá:

Na zachytávanie žiarenia zo zeme, z potrubí a káblov je u nás rokmi osvedčená medená mriežka, ktorú som vyplietla pod postele, pod sedačky. Kde sa najviac zdržiavame a boli sme chránení od negatívneho žiarenia. Pravidelne prútikmi meriam, či nepreniká žiarenie, nepreniká.
Sme zdraví a ráno vstávame oddýchnutí.


A veľa veľa dobrého čerstvého vzduchu ...
Toto je náš výhľad na Národný park Nízke Tatry.
Lokalita bývania je na prvom mieste.
Kopce porastené zdravou zelenou vegetáciou sú prísľubom hojnosti a zdravého bývania.






















Každý máte iné podmienky na bývanie. Treba ich zanalyzovať, vyhodnotiť a navrhnúť najoptimálnejšie riešenie. Tiež každý z nás potrebuje pre dobrý spánok iné energie, iné rozmiestnenie postelí a nábytku, iné farby, iné živly.

Preto je ideálne, keď si necháte poradiť.

Napíšte mi:  jankag888@gmail.com


Budem sa na vás tešiť. 

                                           Janka







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára