Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


nedeľa 24. septembra 2017

Hviezdna obloha v spálni


Bodaj by som v noci nechodila obzerať hviezdy, keď ešte aj spávam vo hviezdnej oblohe 💫
Aktuálnej, nad hlavou Slnko a pod nohami Mesiac, a všade kopu hviezd :)


Ja si dávam obliečky jednak podľa mojich živlov, ktoré potrebujem doplniť. Mám horúce srdce, takže ho chladím vodou a zemou. Preto modrá nočná obloha. A tiež dávam obliečky podľa aktuálnych mesačných lietajúcich hviezd. Tento mesiac do východného paláca rodiny a zdravia letí požehnaná energia hviezdy #8 #8, dvojité požehnanie, aj ročné, aj mesačné. Takže modrá aj žltá je výborná.
A samozrejme obliečky z prírodného plátna.

Vaše živly zistíte, keď si dáte urobiť Analýzu osobnosti.
Ročné energie vo vašich interiéroch zistíte, ak si dáte urobiť Ročnú analýzu

Pri hlave mám zavesenú červenú šnúrku na ochranu, na nej je zavesené vrecúško 
s levanduľou. Aj na nočnom stolíku ho mám. Keď sa mi nedá zaspať, tak si zoberiem vrecúško, požmolím ho, aby vydalo krásnu vôňu a voniam ho, kým nezaspím. Pred spaním si dám na tvár domáci levanduľový olej, akoby ma pohladil po duši. 

Ozdobná tekvička ma ochraňuje pred chorobami, namiesto mňa nasáva zlé energie 
a bacile. Ametyst je rodinná súdržnosť, je to náš rodinný kameň, od mojich rodičov.
Zosilnený je bielym kryštálom. Ten mi v noci čistí auru a čistí geopatogénne zóny.
Ruženín je pre lásku a pokoj. A srdce zo selenitu pre pokojnú atmosféru a napojenie na vyššie vibrácie, na anjelskú ríšu. Nech mi v noci vnuknú niečo múdre. 

A vy sa ako máte?
Ak niečo odo mňa potrebujete, som tu pre vás.

môžete mi napísať: jankag888@gmail.com

Budem sa na vás tešiť. 

                                           Janka

Toto viem pre vás urobiť:
PONUKA V SKRATKE:     http://jankagreg328.blogspot.sk/2016/10/cennik_7.html

Dajte mi prosím spätnú väzbu, či sa vám moje články páčia.
Či sú pre vás prínosom alebo či som pre vás oporou a tak. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára