Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


štvrtok 28. septembra 2017

Burza vecí zdarma

Začiatok jesene doma všetko triedim a vyhadzujem. Už som aj z toho unavená. Možno neunavuje ani tak samotná práca, ale ten chaos, keď vyhadzujete skrine a triedite. Ten odoberá človeku energiu.
Ale ten dobrý pocit potom, keď je skriňa prevzdušnená, to sa nedá opísať. Možno sa mi podarí aj schudnúť. Vedeli ste o tom, že keď máme zaprataný byt, alebo príliš veľa živlu zem, tak naberáme a naberáme na seba slaninky:)
Kto chcete pribrať, tak zhromažďujte, ale potom zase hrozí stagnácia v živote.
Ani z voza ani na voz:) Potom bude lepší ten živel zem a z vchodových dverí výhľad rovno na kuchynské dvere. Potom je život o jedení.

Treba triediť, načo sú mi veci, ktoré nepoužívam, alebo dlhšie nenosím. Nech si ich užije niekto iný, komu sa zídu. Tú bielu kabelku som nemala ani raz. Tú tigriu pár krát.
Členkové čižmičky tiež par krát, inak sú krásne, ale tak limuzínou do reštaurácie
a limuzínou domov.
Mala som ich raz v obchodnom centre a ledva som prišla k autu. Nech sa trápia mladší. Aj ja keď som bola mladšia, tak som radšej trpela, ale musela som mať krásne topánky.



Toto je len začiatok triedenia. Tak uvidím, čo mi ešte príde pod ruku:)


A pokračujem v daroch :)
Čo vám poviem. 
Všetko je súčasná móda, ale myslela som, že schudnem :)))
Nebudem sa týrať pre handry a spytovať si svedomie :)






Plánujem takto vytriediť aj knihy a zriadiť samoobslužnú knižnicu. A vy budete samozrejme virtuálne pri tom:) Len si musím nechať doviezť z IKEA knižnice. Potom to už pôjde. 

Prajem vám príjemný domov. Nech je čistučký, útulný, harmonický. Taký domov nás nabíja energiou. 

Ak neviete, ako to dosiahnuť,
môžete mi napísať: jankag888@gmail.com


Budem sa na vás tešiť. 

                                           Janka

Toto viem pre vás urobiť:
PONUKA V SKRATKE:     http://jankagreg328.blogspot.sk/2016/10/cennik_7.html

Dajte mi prosím spätnú väzbu, či sa vám moje články páčia.
Či sú pre vás prínosom alebo či som pre vás oporou a tak. 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára