Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


štvrtok 31. augusta 2017

Porozumieť dieťaťu - zľava na analýzu aj štúdiu

Náš život prebieha v cykloch. Najlepšie to vedia rodičia, ktorí sa starajú o deti. Opäť je tu nový školský rok. Aj zamyslenie, ako to naše dieťa zase zvládne a my s ním.

Na mesiac september 2017 vám ponúkam zľavu pre deti do 18 rokov na Osobnú analýzu a na štúdiu Human design.



Obidve stoja u mňa bežne 15 €, teraz vám ich spravím po 10 €. 

Obidve sú unikátne a dôležité pre život človeka. Zistíte, prečo sa vaše dieťa správa tak, ako sa správa a ako sa to dá napraviť. Zistíte čo má dané do vienka, čo treba
u neho rešpektovať, čo treba rozvíjať. Na čo má predpoklad, talent. Ako máte reagovať pri komunikácii s ním. Aj ono ako sa má správať, aby bolo v živote úspešné. Je toho veľa veľa, analýza aj štúdia 30 a viac strán zameraných konkrétne na daného človiečika.

Nech sú vaše detičky zdravé, múdre a šťastné.


Pošlite mi:

- meno a priezvisko dieťaťa
- dátum narodenia, prípadne ak viete aj čas narodenia
- miesto narodenia
- jeho obľúbené farby ak má

Osobná analýza 10 €/1 dieťa
Human design   10 €/1 dieťa


môžete mi napísať o čo máte záujem: jankag888@gmail.com

Ak plánujete si u mňa objednať projekt interiéru, domácnosti, tak už budete mať pre deti hotové osobné analýzy. O to bude projekt lacnejší.

Môžete to využiť aj ako darček.

Budem sa na vás tešiť. 

                                           Janka

Toto viem pre vás urobiť:



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára