Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


sobota 19. augusta 2017

Anjeli pomocníci

Možno sa môže niekomu zdať, že skáčem z témy na tému, z duchovna na materiálny svet, ale nie je to zdanie:) Každý človek takto funguje, či si to uvedomuje alebo nie. Materiálny svet bez bez duchovného by neexistoval. Človek by mal byť v harmónii, mať vyrovnaný duchovný a pozemský svet. A je dobré zdieľať svedectvá.

Nedávno bolo v Lidli v predaji kozmetické zrkadlo. Vtedy som nemala čas si ho ísť kúpiť. 
Akcia pominula. Ale ja som ho veľmi chcela, lebo má v sebe zabudované aj svetlo
a mne sa to zdalo praktické. O dva týždne som išla do predajne a chodila okolo regálov, či ešte nie je v predaji. Nikde nebolo. Viete, čo som urobila? Prosila som anjelikov, aby mi ho našli. Lebo ho veľmi chcem. 
Prechádzala som sklamaná okolo regálu s oblečením a čo nevidím - hodená krabica medzi tričkami. 
To bola radosť :) Moje drahé anjeliky mi ho našli. 
Čokoľvek hľadám, vždy mi to nájdu, ak ich poprosím o pomoc.

tu je to zrkadlo od anjelikov:)
po obvode má svetlo
treba si dopriať radosť a zároveň aj pohodlie
pani Hanka zo Žiliny, ešte raz ďakujem za krištáľovú šperkovničku,
vidíte, rada ju používam, krištáľ mám veľmi rada



Anjelikov, ich znamenia, vidím všade. Každú chvíľku v podobe pierka na zemi. Tak im poviem:
"Viem, že ste pri mne".


Alebo ako dnes ráno, išli sme cez prírodu a keď som sa pozrela na oblohu - aj tam som ich videla - anjelské krídla.



Aj moje rodné mesto Kremnicu strážili. Na zábere sú Kremnické vrchy, vpravo je televízny vysielač a za kopcami je Kremnica. A nad ňou páperové obláčiky.


Moje posolstvo pre vás ...

Anjeli čakajú na vašu prosbu, je to ich práca, z ktorej sa tešia. Nikto nie je sám. Nikto nie je opustený. Sú s nami drahé milujúce pomáhajúce bytosti svetla.

Aj keď vám robím projekt, aj vtedy mi pomáhajú. Ja som veľmi zodpovedný človek
a tak pre každú situáciu hľadám pre vás to najlepšie riešenie. Je to náročná kombinatorika. Aj v noci sa prebudím so spásonosnou myšlienkou, riešením. Nie je to o tom, že neviem. Naopak. Viem toho veľa a preto sa snažím eliminovať negatívne dopady na vaše osudy a vybrať z množstva riešení to pravé pre vás. 
Preto hovorím, že je to častokrát náročná kombinatorika, aby všetko do seba zapadlo ako puzzle. 
Vtedy pomáhajú aj anjeli. Aj vnuknutia, aj intuícia. Keď sa mi rozsvieti svetielko, to je ono. 
Poznáte takú chvíľku, ani to nie je ono, ani to nie je celkom ono a zrazu nápad. 

Ak chcete aj vy projekt s mojou a s anjelskou energiou,

môžete mi napísať: jankag888@gmail.com


Budem sa na vás tešiť. 

                                           Janka

Toto viem pre vás urobiť:
PONUKA V SKRATKE:     http://jankagreg328.blogspot.sk/2016/10/cennik_7.html


Nič nie je náhoda. Dcérka sa s rodinkou plavila po oceáne na veľkej výletnej lodi
a poslala mi teraz krásne zábery:


mám rada mystické zábery
je to niečo prenádherné, povznášajúce, nadchýnajúce, ...

POHĽAD DUŠE DOMOV

                   dvaja anjeliky tancujú a ostatní sa s ľahkosťou vznášajú

ANJELIKY NAD ATLANTICKÝM OCEÁNOM

aj tá čajka vie, že sa niečo nové rodí ...

a ide mu v ústrety ...



ALELUJA



Story s anjelikmi pokračuje:)
Už sa z plavby vrátili domov do Luxu. 
A čo nevidia z okna apartmánu - no predsa anjeliky:


tak toto už náhoda nie je, myslela na nich a znamenia prišli



S druhou dcérkou som mala iný zážitok:

Na starom pútnickom mieste Staré hory sme sa modlili. V strede bol malý vnúčik, ktorý hovoril dlhú krásnu modlitbu, maminka mu s ňou pomáhala a všetci sme sa pri tom 
v kruhu objímali. Pomyslela som si, že iste aj naši drahí rodičia sú tu s nami. Pozriem na oblohu - a tam sa spoza hory v oblakoch vynorila najprv hlava bielej holubice, ako obláčik plával, tak postupne sa objavila celá biela holubica skutočne do detailov prepracovaná. Biela holubica je znamenie Ducha svätého. 
Ostali sme v takom úžase, že sme to zabudli aj nafilmovať. 
Ale doteraz je to ako živé. 
Vyzerala asi takto, akurát nemala očká a nôžky. Ale mala presne takúto hlávku, zobáčik a vejárovité krídla aj takýto vejárovitý chvost. Pomaličky plávala nad nami, nad pútnickým miestom, až sa schovala za les.  

POSOLSTVO NEBIES - ZOSTÚPENIE SV. DUCHA 

Anjel Boží









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára