Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


streda 2. augusta 2017

Očista energií v spálni

Dobré je pravidelne robiť dôkladnejšiu očistu energií v spálni. Aj keď ich nevidíme, žijú tam s nami rôzne mikroživočíchy, aj duchovné bytosti, ktoré nás niekedy rušia búchaním, cinkaním, pískaním, aby sme o nich vedeli. A robia nám aj neplechu. August je mesiac hladného ducha, preto treba urobiť doma dôkladnú očistu, aby sme sa vyhli nepríjemnostiam.
Všetko, čo bolo kedysi samozrejmosť, dnes sa to vytratilo. Nepočuť nikde prášenie pracherom.
Pritom aké je to dôležité pre očistu a nabitie nových energií.

Vyprášili sme vonku ortopedické matrace, koberčeky.
Žiaden vysávač a tepovač sa prášeniu nevyrovná.

 Vyprala som letné paplóny, vankúše, závesy, ...
do nádobky dám menej pracieho prostriedku a pridám trochu octu,
zmäkčí vodu, odstráni z pračky kameň a hlavne pôsobí dezinfekčne

namiesto aviváže dám do šálky s vodou pár kvapiek vonného olejčeka
 

 aj do vedra dám pár kvapiek cédrového dreva alebo ambry, 
aby sa podlaha očistila nielen od prachu, ale aj od negatívnych energií 

 vydymím a vyzvoním miestnosť,
Silvinka, ktorej som robila projekt interiéru domu,
mi poslala originál kadidlo z Ománu,
má skutočne veľkú silu,
ešte raz ďakujem Silvinka 💖💓💝💛💖

vyumývam podlahy, rošty, peľaste, nočné stolíky, garnižu, luster,
okná a parapety umývam často, lebo tam každý deň slním paplóny



keď som večer unavená,
dám si vyššie rošty
pod nohami aj v záhlaví,
pozriem film alebo cestopis,
je to takto božské ...

skontrolujem medenú mriežku vizuálne aj zmeriam prútikmi, je OK,
v každom rohu postele máme valúny z tatranskej žuly, 
nazbierané vo Vysokých Tatrách z poľskej strany, 
máme aj ónyx na pohltenie negatívnych energií

Hlásia piesok z púšte, tak som chcela rýchlo ešte poriadiť a vonku na Slniečku všetko vyprášiť, vysušiť, nabiť energiou. 
Všetko to chce námahu, ale na rozprúdenie energií v osude je to nevyhnutné. Vaše prostredie sa vám odmení. Prídu nové príležitosti, vitalita a spokojnosť so svojim životom. 

Ak by ste sa chceli o sebe dozvedieť nové zaujímavé a praktické veci pre život, môžem vám pripraviť:

- osobnú analýzu
- štúdiu Human design

Ak chcete svoj život zmeniť k lepšiemu, môžem vám urobiť aj projekt vášho interiéru

Napíšte mi:  jankag888@gmail.com


Budem sa na vás tešiť. 

                                           Janka







1 komentár:

  1. Veľakrát vďaka za zaujímavé tipy. Takú očistu spálne sa tiež chystám robiť. Celkovo by naše spálne potrebovala prerobiť. Rada by som tam kúpila aj nejaký nový nábytok a pokúsila sa ho rozostaviť podľa feng šuej. Uvidíme ako to všetko ešte dopadne.

    OdpovedaťOdstrániť