Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


piatok 18. augusta 2017

Hodiny na nebi

My ľudia pre naše praktické použitie máme hodiny klasické na ruke, alebo trendovo
v mobile či v smart hodinkách. Je to pre naše osobné manažovanie seba samého
v čase. Iste, úlohy, ciele, povinnosti treba presne plniť. Je taký svet. Aspoň ten západný.

Arab nám povie - báden báden (potom, potom). Alebo búkra, barbúkra. Zajtra, napozajtra.
Len nie dnes, len nie teraz:)

Hakuna matata - žiaden problém.


Ľudia, keď majú starosti, keď snívajú o niečom, keď spomínajú, podvedome sa pozerajú na hviezdy. 
Akoby v nich chceli nájsť odpovede. A majú pravdu. Vo hviezdach je PRAVDA.

Nebo sú naše skutočné hodiny. Boli stvorené pre nás, aby sme rozpoznali časy, v akých žijeme, čo nás čaká, čo bolo kedysi. Sú to najpresnejšie hodiny vo vesmíre. 

My drobní ľudia už vieme, že kedy bude spln, kedy bude nov mesiaca, aj vieme
a každý máme na sebe odskúšané, ako to na nás pôsobí. Aj občas sledujeme lunárny kalendár.
Slnko má tiež obrovskú a zásadnú silu na našu planétu, každý to cítime, keď je ho málo, sme smutní, deprimovaní, rastlinky nám presne povedia, či majú dostatok svetla. 
A takto by sme mohli pokračovať písať o všeličom na nebi, napríklad o lietajúcich hviezdach z pôsobenia Veľkého voza. Ako pôsobia na náš príbytok a na náš osud. 

Veľmi rada pozerám na hviezdy. Minule som sa zobudila nad ránom, išla som sa pozrieť na východnú oblohu a uvidela som veľkú žiarivú hviezdu. Aj turistickým ďalekohľadom som ju pozorovala. Nakoniec som ju len tak pre zábavu v pološere odfotila. 
Potom som si ešte ľahla. Ráno som sa prebudila a nedalo mi, zobrala som foťák, dala fotku do PC. 
Bola tam len taká bodka. Tú bodku som naťahovala a okraje strihala, naťahovala
a strihala, kým sa mi tá bodka nezväčšovala. A pozrite čo som objavila - VENUŠU. 

Moju drahú planétu, ja som znamenie Býk zo západného zverokruhu. Moja planéta mi dáva lásku, zmysel pre krásu. Je to planéta lásky, umenia a krásy. Dáva mi veľkú vnímavosť cez zmysly - mám rada krásne vône, príjemné prírodné materiály, harmonické farby, zmyselnú aj rytmickú hudbu, vyberané jedlá, dobré oblečenie, aj priamosť a príťažlivosť. 
Mám rada Venušu. 
moje zábery Venuše

 Včera neskoro večer som len tak cvakla oblohu
a po zväčšení som našla biely, červený a modrý objekt
tu sú ich zväčšeniny

červený býva Mars

Merkur

Môžte sa aj vy takto pohrať a pátrať. Od nepamäti sa pátralo a skúmala sa obloha. Druidi alebo starejší v kmeňoch poznali cykly na oblohe a vedeli o nich povedať a učiť ostatných čítať z hviezd. 

Tie cykly boli a sú pre ľudí hodiny. Tieto hodiny boli STVORENÉ pre nás. Vieme sa 
v noci orientovať podľa hviezd, cez deň podľa Slnka. 

Ale vieme sa orientovať podľa planét a hviezd, v akých zázračných časoch žijeme? 

Takto vyzerá nočná obloha teraz. Zo súhvezdia Panny vychádza Jupiter. Je to symbol pôrodu.






Na moje mená v pondelok bude celkové zatmenie Slnka Mesiacom a bude tento úkaz vidno naprieč celou Amerikou. Neodvážim sa to hodnotiť. Na moje mená k nám prišli aj bratia Rusi:)
Určite každý vie, že traja králi videli na oblohe jasnú hviezdu a išli podľa nej, lebo proroctvo hovorilo, že keď sa táto hviezda objaví na oblohe, narodí sa Kráľ kráľov. 
A tak si predstavte, že vtedy bolo na oblohe presne také zoskupenie hviezd a planét, aké sa objaví v septembri v tomto roku. Bude to na židovský sviatok a vtedy 
v Jeruzaleme bude 100 razy znieť šofar - trúba z baranieho rohu. 

Hovoria vám o tom v kostole? Tešíte sa? Alebo s vyhasnutým kňazom vyspevujete pohrebné žalospevy?!

Žijeme v zázračných časoch. Nedovolím si nič prorokovať, nie som prorok. Len vám chcem povedať, že Láska a láska je najdôležitejšia vec na svete



Prišli sme na Zem hľadať cestu DOMOV. 
Cesta vedie len cez čisté láskavé pokojné srdce.

Máte doma pokojnú atmosféru?


môžete mi napísať: jankag888@gmail.com


Budem sa na vás tešiť. 

                                           Janka

Toto viem pre vás urobiť:






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára