Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


piatok 22. júna 2012

Technika nás zbližuje

Milí priatelia, 
týmto oslovujem vás, ktorí žijete v zahraničí a hovoríte akýmkoľvek jazykom. Ak vám treba pomôcť, ozvite sa mi. Písomne viem s vami komunikovať v akomkoľvek jazyku. 





Čo vás trápi?

Zdravie?
Vzťahy?
Úspech?
Kariéra?
Deti?
Málo príležitostí?


Postup objednania služby:

Začiatok formulára
Pošlite mi e-mail na jankag888@gmail.com
Ja vám pošlem dotazník.
Po doručení vyplneného dotazníku si dohodneme odmenu na základe rozsahu prác.
Pošlem vám buď číslo účtu alebo adresu bydliska, na ktorú môžete odmenu zaslať.
Do dvoch týždňov od vyplnenia dotazníka a zaslania odmeny vám doručím mailom hotový projekt.
Týmto moja práca nekončí. Kedykoľvek sa budete potrebovať so mnou poradiť, napíšte mi.
A nemusí to byť len o projekte.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára