Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


sobota 23. júna 2012

Priestor pre vašu reklamu

Každý na našu matičku Zem prichádzame s nejakým poslaním. Malé deti obyčajne vedia s akým poslaním prišli. Oni to svoje poslanie a povolanie prežívajú vo svojich detských hrách. Ale ako dorastajú a valcujú ich častokrát nepraktické a nezmyselné školské povinnosti, tak na to svoje poslanie zabudnú. Ich intuícia sa otupí a prichádza na rad rozum. Školstvo zabije tú úžasnú schopnosť počúvať svoju intuíciu. A takto človek vyzbrojený len rozumom prežije svoje najvýkonnejšie obdobie zavalený povinnosťami, ktoré ho častokrát nenaplňujú, skôr ubíjajú. Lebo zabudol, po čo sem na Zem prišiel. 
Sú ľudia, ktorí svoj koníček povýšili na svoju prácu. Takíto ľudia sú šťastní. S láskou ten svoj talent rozvíjajú a môžu žiť so svojou dušou, riadiť sa svojou intuíciou. A prinášať iným skutočnú hodnotu. Ale ako sa vrátiť k tej svojej intuícii? 


Mám pre vás pripravené knihy. 


A čo to vlastne je tá intuícia? Je to hlas našej duše alebo nášho ducha. Duch sme my. Duch si pamätá všetky naše životy. Duch vníma všetko okolo nášho pôsobenia tu na Zemi oveľa viac a v oveľa väčšom rozsahu, ako len cez naše telesné oči, uši a ostatné zmyslové orgány. Je úžasný radca a je v pokoji, v láske, v blaženosti. Ale ako sa k nemu prepracovať, ako sa dostať vlastne k sebe, aby som mohol túto vzácnu studnicu využívať? 
Máme k nej zahatanú cestu nánosmi našich činov a tiež neustále cválajúcich myšlienok. Skúste pozorovať svoje myšlienky. Behajú ako splašené od jednej témy k druhej. Nedovolia, aby sme ich zastavili a počuli svoj vnútorný hlas. 
Myšlienky sa však dajú zastaviť, ale len neustálym tréningom. Iste sa vám stáva, že sa ráno prebudíte a príde vám vnuknutie. Riešenie niečoho, s čím sa už dlho trápite. To je práve doba - pred zaspaním a po prebudení,  kedy náš mozog je utlmený a duša má šancu k nám prehovoriť.   V takomto stave vznikli tie najúžasnejšie vynálezy a literárne diela. 


Naša duša sa nám vlastne prihovára stále, len my ju nepočúvame.
A ako ešte môžeme aspoň na chvíľu zastaviť myšlienky?


Napríklad privodením povznášajúcej nálady. Pri počúvaní povznášajúcej hudby, kedy na nič nemyslíme a sme nadchnutí hudbou. Alebo vieme sa nadchnúť pri pohľade na krásnu prírodu. To náš Stvoriteľ vytvoril pre nás tú nádheru, aby sme mali možnosť sa dostať do stavu blaženosti a priblížiť sa k svojej duši, k svojmu domovu. 

A je aj ďalšia možnosť. Čítať knihy, ktoré sú písané v takýchto stavoch, kedy spisovateľ len zapisuje to, čo mu hovorí jeho duša. Tieto povznášajúce stavy a vibrácie prechádzajú aj na čitateľa a pomáhajú mu sa spojiť so svojou dušou. 


Ale kde máme hľadať takéto knihy? 


Ja mám napísané štyri takéto knihy. 



Vznikli z náhleho vnuknutia mojej duše a písala som a písala... Za dva mesiace som napísala štyri okolo 150 stranové knihy. Nikdy som ani nepomyslela, že ja raz budem spisovateľka. Aj keď moji blízki  ma k tomu nabádali. To sa nedá nadiktovať. 

To sa musí zažiť!



Veľmi rada by som vám ich ponúkla. Sú skutočne inšpiratívne. Keď ich sama čítam, tak nechápem, odkiaľ sa to všetko vzalo. Aj keď na druhej strane už teraz viem, že som bola na túto chvíľu pripravovaná celý môj život. Bol taký rôznorodý a náročný, aby som vedela chápať a dospieť k určitému stupňu múdrosti. 
Toto všetko sa pretavilo do kníh, aby som mohla odovzdať odkaz vám i ďalším generáciám. Nie je na svete človek, ktorý by ich nepotreboval. Vrátia vás k vašej podstate, k vášmu poslaniu i k vášmu domovu, ktoré vám chce pomáhať. 

Stojím pred otázkou, ako by sa mohli dostať k vám. Zaslúžia si byť kvalitne vytlačené. 



Preto ponúkam v knihách plochu pre vašu reklamu. 


Všetky reklamy a firmy, ktorých obsahom a náplňou sú činnosti v súlade s dobrými mravmi, sú vítané. Tiež uvítam vydavateľstvo, ktoré by vedelo vydať tieto knihy vo vyššom náklade. Spravíte prospešnú vec, dobrý skutok, ktorý aj vás posunie bližšie k vašej duši. 


Prosím, napíšte mi na adresu:   jankag888@gmail.com


S láskou                                 Janka





















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára