Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


pondelok 18. júna 2012

Najväčšia tajnosť

Milí priatelia, 


viete, čo je najviac utajované vo východných krajinách? Dátum svojho narodenia! A viete prečo? Lebo z neho sa môžu cudzí ľudia dočítať všetko o človeku. A choďte na Facebook. Naši užívatelia celému svetu ukazujú svoj celý dátum narodenia. Neuvedomujú si mnohé riziká. Keď už chcete, aby vaši priatelia nezabudli na váš sviatok, zverejnite len deň a mesiac narodenia.

Ak by vás zaujímalo, čo viem z vášho dátumu narodenia vyčítať, tak mi napíšte. Sú to veľmi zaujímavé veci a hlavne veľmi poučné a praktické. Ako pravá fengshuistka vám odhalím vašu životnú cestu, obdobie, v ktorom sa nachádzate, vaše silné a slabé stránky, vaše osobné živly tak, ako ste sa s nimi ešte nestretli, ako sa máte obliekať, v akej oblasti pracovať, aby ste boli spokojní a šťastní, ako si máte usporiadať posteľ a pracovný stôl, aby ste ľahšie dosiahli svoje ciele a túžby a ďalšie veci.  
Ľudia si tento projekt u mňa objednávajú aj ako osobný darček pre svojich blízkych. V tom prípade je potrebné si od svojich blízkych vypýtať nie len dátum narodenia, ale aj povolenie 

- z etických dôvodov. 


Je to projekt na cca 20 strán len a len o vás a informácie platné na celý život. 
Svetové celebrity sa riadia takouto analýzou. A sú úspešné. 


Dlhé roky robím Feng shui a s mojimi ľuďmi som neustále v kontakte. Aj vy môžete patriť do našej rodiny. Jedna spätná väzba za všetkých:


Janka, ďakujem ešte raz a želám krásny deň. Si slniečkom pre veľa ľudí a ja som šťastná, že medzi nich tiež patrím. Vďaka za Tvoj záujem a povzbudenia.
                             bea

Napíšte mi, ste u nás vítaní. 

Krásny deň. 

                                                             Janka




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára