Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


pondelok 7. augusta 2017

Centrum interiéru

je srdcom domova. Tak ako naše srdce cez cievy rozváža a priváža krv v našom tele, tak aj centrum interiéru má byť zdravé, nezapratané, nezaťažené neporiadkom, voľné, aby mohlo pumpovať energiu do všetkých častí interiéru a z nich opäť v sebe sústreďovať.

Ideálne sú opäť krištáľové lustre. Ja mám takýto krásny krištáľový taliansky luster
a ako inak, aj s anjelikmi:) Pri fotení zisťujem, že ich mám všade, myslím tým anjelov. Aj krištáľu. Je to moje zrkadlo, môj obraz duše. Mám to, čo mám rada. Tento luster, keď sa rozsvieti, akoby priniesol do interiéru šťastie. Je v tomto výnimočný.
Keď spomínam anjelikov, tak pozor na neprimerané zbierky, aby ste sa nezavalili niečim, čo sa stalo vašou vášňou, napr. nejakou zbierkou. To už nie je dobrá energia, to je už stagnácia.
A vôbec doma nedržte zbierku časomeračov, napr. hodín, hodiniek, kalendárov, diárov, hlavne nie starší ľudia, lebo vám odmeriavajú čas ...

Do centra interiéru sa obyčajne hodí žltá alebo oranžová farba stien.

V tomto roku kohútika pôsobí v centre a aj prúdi do ostatných častí interiéru ročná lietajúca hviezda #1 - voda, teda peniažky, príjem, tak čo by sme ju nepodporili:) Ten obraz s vodopádom je elektronický, keď ho zapnem, tak tečie vodopád.

Teraz v auguste priletela aj mesačná hviezda #2, ktorú treba ošetriť a premeniť nevýhodu na výhodu. 
Obyčajne spôsobuje tráviace problémy a problémy vo vzťahoch. Môžete si dať do centra nejaký párik. 
Ja som to poňala prírodne, srnka s mláďatkom je milá a aj na Vianoce si ich sem dávam, akurát ležia na bielej kožušine.

V centre mám len takýto stojan, na ktorý si môžem všeličo aranžovať, podľa ročných období, podľa lietajúcich hviezd, aj len tak intuítívne. Vodná fajka z arabského sveta nesmie chýbať, som nefajčiar, len sa mi páčila, tak som si ju priviezla. Knihy sú duchovné, zdravotné a samozrejme o Feng shui. 
Kovová 6 rúrková zvonkohra prítomnú energiu len podporuje.   

Opäť vidíte, že žiadne čínske suveníry, až na tú loď. Ale aj ona je kvalitná drevená. 

Tak ako je dôležité naše srdiečko pre naše zdravie a vitalitu, tak aj centrum vášho interiéru je veľmi dôležité pre vitalitu jeho ostatných častí. Bez nej sa ani ľuďom nedarí. 

Preto stále a stále píšem, ak idete stavať dom, obráťte sa na mňa. Viacerí už mali nakreslený projekt domu od projektanta a dali ho urobiť ešte raz podľa môjho návrhu. Ja dom navrhnem podľa potrieb jeho obyvateľov, ale musí spĺňať potenciál pre jeho vitalitu. Ak ju oslabíte nevhodným rozmiestnením centra, nevhodným situovaním schodišťa, nevhodným situovaním toaliet, krbu, variča, postelí a ďalších a ďalších oslabujúcich prvkov, tak vaša vitalita bude slabučká a potom sa aj ťažko dá očakávať hojnosť. 


Napíšte mi:  jankag888@gmail.com


Budem sa na vás tešiť. 

                                           Janka






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára