Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


sobota 30. júna 2018

Zistila som ...

že čím viac robím, tým mám viac sily. Na váhe nevidno očividné zmeny, ale mám viac svalov ako tuku. Každý večer idem spať unavená, ale aj spokojná.

Pol roka nám nie je schopný dodávateľ upraviť terén po výkopových prácach. Tak som sa minulý týždeň zdravo nahnevala, zobrala vozík, lopatu, rýľ a hrable a vysúkala rukávy. Toľko fúr by bolo na chlapa veľa, ale dala som to. Dva dni som vozila hlinu
a zasypávala výkopy. Každú fúru hliny udupávala, aby som nemala v záhradke po čase jamu, keď by klesla našuchorená zem. 
Už nemávam svalovú horúčku, lebo každý deň si vymyslím niečo náročné na fyzický výkon.
Som len silnejšia a vitálnejšia. Skoro ako kedysi za mladi.
Samozrejme Slniečko, vitamín D a mocné kosti.
Bosá zase nabíjaná energiou mamičky Zemičky.
A z Nebíčka duchovne duchovná ...
Uzemnená, aj v oblakoch, zdravá, pokojná a vitálna. 


Fúra pre chlapa :)


A toto je výsledok dvojdňovej práce - stredomorie pod oknami. 
Nie je to radosť?
Otvorím okno a som pri mori :)
Po jame ani chýru ...


Palmy mi bolo ľúto, bola celú zimu v suteréne a ešte by mala byť aj v lete? Už ju nebudem prenášať. Riadne som ju zasadila bez kvetináča a na zimu jej vyrobím domček z hrubého polystyrénu a naplním ho polystyrénovými guličkami okolo nej.





Aj vtáčiky majú nové napájadlo ...



Je pravda, že aj dosť pomíňam peňazí, lebo stále ma niečo napadne, alebo naopak niečo v obchode vidím, čo sa mi hodí do záhradiek, alebo kôru a zem dokupujem stále a stále. Nikdy ich nie je dosť. 
Je tu ílovitá hlina, tak ju lokálne zúrodňujem a tkaná textília s okrasnou kôrou mi uľahčuje údržbu záhradky. A kôra krásne vonia ... 
No je aj pravda to, že veľa prírodného materiálu pozháňam z okolia - konáre, šišky, skaly, aj jahody, kvety, bylinky, ... ale to skôr už do permakultúrnej záhradky. Všetko to chce silu. A ja ju mám. 
Lebo sa hýbem. Ja aj musím svoju každodennú dávku sily vyčerpať. Tak som nastavená.
Manifestujúci generátor je typ človeka, ktorý dokáže urobiť najviac práce, vie si ju zmanažovať a má neskutočný výkon. Sami to vidíte aj z mojich záberov, že som stále v pohybe, aj ste mnohí zažili, že 200 - 300 stranový projekt som vám odovzdala za pár dní. Keď robím, tak robím. To je jedno či fyzicky alebo duševne. Hlavne sa ich snažím prestriedať. 

A vy ste ako na tom so svojou silou? Viete, či ste určení na takéto výkony, alebo je to 
s vami celkom inak? Štúdia Human design vám to prezradí a ešte oveľa oveľa viac dôležitých vecí o vás. 

Stačí mi napísať:
Meno, priezvisko, dátum narodenia, prípadne čas narodenia ak viete, ak ste sa narodili v inom štáte ako na Slovensku - tak napíšte štát a jeho hlavné mesto. 


Budem sa tešiť, keď mi napíšete. Kým som tu, som tu pre vás.

S láskou
                       Janka 

jankag888@gmail.com



článok:














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára