Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


utorok 3. apríla 2018

Šťastné udalosti v strednej Európe v roku 2018

V tomto roku v strednej Európe pôsobí lietajúca hviezda #9. Je to energia, ktorá vyvoláva emócie.
Aj tie negatívne, ako davová psychóza, vzplanutia a neuvážené činy, pocity nešťastia, paranoje, škandály, právne problémy, závislosti. Tieto emócie kroťte. Choďte sa radšej vykričať na futbalový zápas.

Ale aj tie pozitívne šťastné udalosti ako svadby, narodenia, oslavy, zdarné projekty, úspechy v tímovej práci, radosť z príležitostí, tiež eleganciu a krásu.

Táto hviezda pôsobí aj v našich príbytkoch v ich strede. Nechajte stred voľný, nech sa jej energia šíri do ostatných častí interiéru. Môžete si sem zavesiť fotky z rodinných šťastných udalostí.
Centrum interiéru, aj centrum ako stredná Európa, či centrum každého štátu je jeho duša, jeho srdce.
Dávajte si pozor na svoje srdce a na svoju dušu. Ak fungujú správne, všetko ostatné je tiež vporiadku.

Tento rok pracujte na projektoch. Budujte, stavajte. Zakladajte si rodinky. Privádzajte na svet detičky. Je to aj dvojkový rok, teda pár, vzťahy. Hľadajte si lásku. Dlhšie vzťahy sa vykryštalizujú.

Aj stredná Európa bude úspešná, keď bude pracovať tímove. Keď si uvedomí, kde sú jej korene. 
Ak srdce a duša, ktoré sú v strednej Európe, budú fungovať správne, aj ostatné orgány majú nádej na uzdravenie. 


Nádej na znovuzrodenie. Na zmŕtvychvstanie. 
Na svetlo v temnote.



V tomto dvojkovom roku som si aj ja našla milý vzťah :)
Najprv sme si mysleli, že máme pod domom kunu, potom fretku a teraz som našla na nete, že je to lasica. Už si na mňa zvykla, nebojí sa ma. Ale čaká ju odchyt, lebo je to predsa len šelma. Drozdíkov musím chrániť. A ona si nájde svoj život v prírode.


A mám aj ďalší krásny vzťah :)
Pod oknami v stromčeku, kde prezimoval náš drozdík, tak už má svoju drozdicu. Minulý týždeň, keď pršalo, tak usilovne zbierala do zobáčika kúsky trávy a hlinu 
a budovala si pod zimnou búdkou hniezdo. Bola som ho pozrieť, dokonalý kruh z trávy a oblepený mokrou hlinou. Aj som ho trošku pomykala, či dobre drží. To by človek neveril, keď to sám nezažije. Príroda je naša matka múdrosti,  obdivu a úžasu. 

Dnes som ju bola navštíviť. Veď sa patrí budúcu maminu ísť pozrieť, ako sa má :)
Má sa dobre, keď som ju filmovala, ani sa nepohla, len jedným očkom hľadela, 
čo idem urobiť. Ale vedela, že jej neublížim, oni to cítia. 
Drozd má oranžový zobáčik a je čierny. Krúži okolo nej a kŕmi ju. 
Ona je do siva a má hnedý zobáčik. Môžete sa pozrieť. 
Čo je zaujímavé, myslela som, že drozd postaví hniezdo a vábi samičku.
On ju asi len zvábi a hniezdo si postaví sama :)
On v noci spí nad ňou v búdke.


Viete, čo to znamená, keď pri vás vtáčik privedie na svet rodinku? No predsa šťastné udalosti v rodine, narodenie dieťatka alebo aj úspešné projekty. U nás je reálne aj jedno aj druhé. Tešíme sa.


Budujte si svoje hniezdečko, opravujte, vylepšujte, nech k vám prídu šťastné udalosti. Som tu pre vás.

Budem sa na vás tešiť.

S láskou
                       Janka 


Toto viem pre vás urobiť:


Ešte jedna zaujímavosť. Ako lasica loví zajace. Opäť neuveriteľné. Aj ten chudák zajac neverí, čo pred ním stvára, aké divadielko.













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára