Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


pondelok 29. januára 2018

Fašiangy Turíce Veľká noc príde ...

Darmo mi kresťania píšu, že to a to je pohanské. Naše korene treba poznať, v tom je naša slovanská sila. Poznali sme prírodu a to bolo naše kormidlo. Vedeli sme kedy sa čo seje, kedy žne, kedy zabáva, kedy oddychuje či pôsti. Duchovný život bol popri tom samozrejmosť. Pánboh pomáhaj, Pánboh uslyš, S Pánom Bohom, Pánboh daj dobrého zdravia, S Bohom, Hosť do domu - Boh do domu, ...

Máme fašiangy, staré pohanské zvyky a slávnosti. A tak ako dobrá kresťanka :) som upiekla fánky.

Je to jednoduché. Zmiešate 40 Dkg hladkej múky, heru, kyslú smotanu, 1 žĺtok, štipku soli.
Vymiesite cesto, dáte na noc do chladničky.
Kto nechcete mastné pampúchy, tak fánky sú ideálne.


Na druhý deň rozvaľkáte na pol cm, nakrájate štvorčeky, v strede nakrojíte.


Posypete vanilkovým cukrom.


Takto sa vám pekne pečú ako pampúšiky. 
Ja som nahriala rúru na 180 stupňov,
keď som vložila obidva plechy, tak som znížila teplotu na 150 stupňov
a pustila horúci vzduch.
Obidva plechy sa upiekli naraz.


Môžete ešte pocukriť a kto má rád lekvár, tak ním potrieť, 
ja som si dala arašidovú nátierku.


Milí priatelia, 
pre každý národ a aj pre každú rodinu sú tradície dôležité. Zbližujú ľudí, udržiavajú identitu národa, udržiavajú dedinu aj rodinu pokope. Buďme kresťania múdri 
a neodcudzujme pekné pospolité zvyky našich predkov. 



.....................

Strašidlami a maskami sa odháňali zlí duchovia. A nielen u nás. O pár dní to budete vidieť aj v Číne, iste to televízia ukáže, aké draky sa budú preháňať ulicami, aby odplašili zlo. 
Začne čínsky nový rok. 

Už viete, ako si idete zosúladiť energie v interiéri aj na sebe?


Pripravila som pre vás Ročnú analýzu ako každý rok. 


Napíšte mi,budem sa tešiť.

S láskou 

                          Janka

  jankag888@gmail.com
                                                                             

MENU:









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára