Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


štvrtok 25. januára 2018

Akú farbu máte radi?

Stačí ísť do obchodu s odevmi a hneď to viete. Ja keď vidím čiernu, tak hmatom zisťujem, aký je materiál. Darmo napíšu bavlna, nie je bavlna ako bavlna. Musí byť jemnučká, príjemná, poddajná.
Ale keď náhodou zbadám fialovú, duša mi ožije. A to je jedno, či je to spodné prádlo, vrchný odev či niečo do domácnosti. Pri čiernej sa pristavím, pri fialovej ožívam.

Predvčerom som bola v jednom obchode, aby som si doplnila nátelníky s dlhým rukávom. Wau, čo nevidím, mali fialové! To bola blaženosť :) Kúpila som si aj biele, aj béžové, aby som mala pod odevy rôznych farieb, ale fialové, to bol pre mňa úlovok :)
Samozrejme ako zemité znamenie Býk, musela som zistiť aj hmatom, či budú na telo príjemné.
Príjemná bavlnka s elastanom. Môžu sa nosiť aj ako vrchný odev. Takú mám z nich radosť...
Už sú oprané, mám rada svoju energiu. A spodné prádlo nežehlím, aby malo svoju elasticitu.


Fialová aj doma.
Pozrite sa, keď otvorím príborník ... fialová

Otvorím príborník v kuchyni - fialová

Ďalší šuplík - fialová


Keď som si v zahraničí vyberala šatku na orientálne tance 
- fialová

No mám ju skôr v detailoch, v zásuvkách, kabelkách, kúsku odeve, aj stenu mám len jednu fialovú. Vyváženosť živlov musí byť. 

Fialová je kombináciou farieb, ktorá spája aj ich účinky. Je to sútok dvoch protichodných síl: modrej a červenej, ktoré zmierením a vyrovnaním dospeli k harmonickému spoločnému pôsobeniu.

Symbolicky sa tak stretol svet hmotný – červená a svet duchovný – modrá.
Týmto spojením kontrastov, sútokom najchladnejšej a najteplejšej farby.
Ľudia, ktorí dospeli vo svojom vývoji k fialovému stupňu, sa stávajú mostom medzi dvoma svetmi. Svojim vnútorným postojom spájajúcim s vyššími úrovňami stvorenia, prinášajú do hmotnosti povzbudzujúcu silu a dozrievajú v službe ľuďom.
Môžu byť obdarení liečiteľskými schopnosťami, pôsobiť tajomne, ale ich činnosť je prirodzená a nevybočuje z rámca prírodných zákonitostí.
Ak chceme žiť správne, mali by sme sa pokúsiť spojiť hmotnú a duchovnú stránku. Jednostranná orientácia života len na hmotné alebo len na duchovné záležitosti znamená zastavenie.
Tmavofialová predstavuje v rodine fialových farieb akési vystupňovanie, mocnú silu prerodu a transformácie.
Pod jej vplyvom je možné dospieť k zásadným rozhodnutiam, ktoré zmenia náš život. Uvedomíme si rezervy a správne začíname využívať svoj tvorivý potenciál.
Deň vo fialovej farbe cítime, že sme povolaní k vyšším úlohám.
Jednoduchými úlohami si prinesme vnútorný pokoj a zmierenie s osudom, ich prostredníctvom si začíname vážiť seba samých.
Fialová farba predstavuje siedmu, korunnú čakru.
Vzťahuje sa k činnosti nervového systému a epifýzy.( Epifýza – šištička mozgová je dôležitým spájajúcim článkom v malom mozgu. Je tým zvláštnym článkom, ktorý je svojím prispôsobením schopný prijímať vysoké duchovné záchvevy – obrazy a inšpiráciu.)
Upokojuje napäté svalstvo a všetky orgány s výnimkou sleziny.
Podporuje tvorbu bielych krviniek, tlmí hnilobný proces v žalúdku a črevách a mierni stavy horúčky.


Je mostom medzi matériou a spiritualitou. Pozemským a Nebeským. Mne sa to tak deje, preto moja duša ju nevyhnutne potrebuje a až zapiští, keď ju vidí. Inšpirácie 
a vnuknutia pretavujem do hmoty a hmotu skúmam duchovne. Potom výsledkom sú projekty, ktoré sa vám páčia. Pretože skúmam vaše vnútro, vaše potreby a priraďujem k nim prostredie, ktoré má vaša duša rada a ktoré potrebuje. 

Preto sa pýtam v dotazníku na vaše obľúbené farby. Ale ani na to sa nespolieham. Mudrci starobylej Číny vedeli z dátumu narodenia zistiť, aké živly a farby človek potrebuje pre svoj zdravý vývoj. Pre svoje zdravie, pre svoje šťastie, pre pokoj v duši, pre vitalitu a úspech. 
Tieto informácie nesmeli nikde preniknúť, využívané boli len na cisárskom dvore. 

Ale našťastie prenikli. A až ku mne :) 
Aj preto sú moje projekty cenné, duchovné, podporujúce zdravie konkrétnych členov rodiny, podporujúce ich vitalitu a s ňou radosť do života. Nemýľme si prosím KUA 
s osobným živlom. 

Okrem návrhu interiéru budete mať každý svoje zdravé živly v podobe:
farieb, oblečenia, materiálu, stravy, činnosti, kariéry. 


Budem sa na vás tešiť.

S láskou
                       Janka   


Každý máme na niečo talent od Pána Boha. 
A keď vidím a počujem takýto, tak vzdávam obrovský hold a obdiv.
Toto je spievané Nebesiami.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára