Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


streda 8. apríla 2015

Duševné príčiny chorôb, osud

Dá sa to povedať aj ako - "Telo ako dôkaz". Všetky naše nesprávne postoje sa odzrkladlujú na našom tele, na našich chorobách, na našich osudoch. Všetko si sami zasievame.
Veľmi sa teším týmto prednáškam. Pán doktor Rusnák sa opiera a viackrát spomína knihu, ktorú som zhltla pred  15. rokmi. Vtedy som hľadala PRAVDU. Veľmi intenzívne a zanietene som hľadala duchovné zákony. Najprv cez Svätú Bibliu, no aby som jej lepšie rozumela, tak som prečítala kvantum kníh, ktoré ju vysvetľujú. Medzi nimi bola aj spomínaná 1000 stranová kniha - Vo svetle pravdy - Posolstvo Grálu od autora Abd-Ru-Shin. Túto knihu dokáže prečítať do konca len skutočne hľadajúci.
Tiež som prečítala od tohto autora - Otázky a odpovede. Tiež som prečítala niečo ako bibliografiu Panny Márie, ale tam mi vnútorne niečo nesedelo. Od tohto autora som chcela prečítať aj ďalšie knihy, ale boli na predaj len členom spolku, čo mojej slobodnej duši nebolo po vôli. Nikdy som sa nikde nespolčovala, lebo každý spolok má svoje aj často skostnatené alebo mojej duši nevyhovujúce pravidlá. A ja chcem byť a som slobodná duša. Hľadajúca, vyberajúca si vlastnú cestu za Pravdou. Autor týchto kníh je označovaný ako prorok a teda by iste nesúhlasil, aby sa jeho diela stali vstupnkou do akýchkoľvek spolkov. Podmienkou ich získania upísania sa nejakému spolku. On už nežije tu na Zemi, nemá sa ako brániť. Myslím, že jeho proroctvo malo byť dostupné všetkým.

Kniha Vo svetle pravdy - Posolstvo Gralu je veľmi inšpiratívna a je dostupná na trhu.

Vypočujte si tieto vzácne prednášky, mnohí z vás sa môžu vyliečiť, pretože pochopia
a nájdu kľúč ku svojmu trápeniu. Z prednášok vidím, že spomínaná kniha pána doktora v dobrom ovplyvnila a len dúfajme, že aj ďaľší lekári pôjdu touto duchovnou cestou.


Vzťahy, žena, muž, dieťa, rodina






Civilizačné epidémie, duševné príčiny chorôb











Dr. Ruediger Dahlke - Zákony osudu







Imaginácia – krivda



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára