Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


streda 12. septembra 2018

Využite čas

Stále odkladáme niektoré veci na potom ... zvlášť, ak sú na výkon náročnejšie. Lenže ak ide o rekonštrukciu interiéru, odkladaním vám unikajú životné príležitosti. Ak už máte zastaralý interiér, taký má už energiu vyčerpanú a s ním je iste vyčerpaná aj tá vaša. Človek, ak nemá vitalitu, potom aj ten život tak vyzerá. Bez iskry. A keď sa
k tomu pridajú aj iné okolnosti ako nesprávne usporiadaný nábytok, škodlivé mnohé žiarenia, je toho veľa, na čo treba pri zariaďovaní dávať pozor ... ,
tak osobný rast stagnuje a ani nespomínam chradnutie ...

Budúci rok bude pod vplyvom roztomilého prasiatka, teda aj mňa:) A v centre nielen interiéru, ale aj nášho života bude veľké požehnanie všetkého druhu. Je čas, aby sme sa na to pripravili. Dali svoje príbytky doporiadku. Aby nás podporovali.









Napíšte mi:  jankag888@gmail.com

Budem sa na Vás tešiť.


S láskou
                       Janka 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára