Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


štvrtok 17. marca 2016

Bloger roka 2015




Milí priatelia,

môj blog je nominovaný v kategórii - zdravý životný štýl - v súťaži "Bloger roka 2015".
Ak sa vám moje články páčia, sú pre vás užitočné, môžete za môj - váš  blog zahlasovať na tejto adrese:

http://www.blogerroka.sk/2015/poradca-feng-shui/


Hlasovať môžete do 10. 4. 2016.
Po odhlasovaní vám príde do pošty link, ktorý treba odkliknúť.
Môžete si zakliknúť aj darček od Bubbleology.

Ďakujem vám za váš hlas :)

xxx

Zábery z dnešného výletu. Prenádherný deň. Slniečkom zaliate hory a lúky. Na končiaroch Nízkych Tatier sneh. Pod nimi za už prebúdza život. Lietajú prvé prebudené včielky, motýliky, na lúke sa pasú ovečky. Zurčiaci potôčik. Obloha bez mráčika. Radosť žiť.

Slovensko ty krásne, domovina moja...



























Umyla som sa v horskom potôčiku. Budem zdravá po celý rok:)
Kupači, prosím už len parfém, vodu som už mala:)









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára