Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


nedeľa 10. apríla 2016

Rok opice, móda, farby v roku 2016

Tento rok sa trošku oneskorujem s článkom stratégie a trendy tohto roku. Ale venujem sa vám inak, robím vám posudky, návrhy domov, návrhy interiérov, záhrad. A v tomto smere som dôsledná a pracant. Každý, kto ma zažil, tak to iste rád potvrdí:) Tak na úvod malá reklama, keď pre diskrétnosť referencie neposkytujem.

Opica je hravá, podnikavá, chce všetko vyskúšať, každú možnosť, chce to vynaliezavosť a improvizáciu. Treba byť silný a rýchlo mysliaci. Zamerať sa na cieľ
a kráčať. Prekážky nech sú nám výzvou. Pritom nezabudnime na hravosť. 

Zrejme každý z nás už v tomto roku okúsil husárske kúsky opice. Ani ja nie som výnimka. Bola som na dôležitej akcii zameranej na spravodlivosť v nemenovanom paláci. Bola som dobre pripravená, mala som dôkladne pripravenú reč, primerané oblečenie na toto stretnutie, bola som pokojná. No chyba lávky... opica sa so mnou zahrala. Myslela som, že zlo obmäkčím dobrom a tak som si dala na seba náhrdelník
z ruženínu. Veď sa aj píše v Biblii - Kto do teba kameňom, ty do neho chlebom -
Nie vždy to platí. Niekedy sa treba ozbrojiť tvrdosťou. Ruženín mi privodil stav jemnosti, krehkosti a tak vyzerala aj moja reč, so slzami v očiach. A to som nebola oblečená ako Barbie alebo princezná v ružovom:) Aj keď som išla do paláca. No nie je palác ako palác :( Mala som čierne lodičky, čierne nohavice, bielu košeľu a kožené béžové sako. Teda živly zem, kov a voda. Mali ma schladiť a ustáliť. Ale kameň je kameň, má silné vibrácie.  

Ruženín je vhodný ak pracujete pri PC, pohlcuje žiarenie



Pantone v tomto roku do módy prináša jemné pastelové farby. Je fajn, že budeme jemnejšie naladení, tento svet to potrebuje ako soľ. No môže nám to priniesť aj ružové okuliare a nebudeme v stehu, ako by sme mali byť v roku Opice. Ja som to zažila na vlastnej koži, vy sa z mojej chyby poučte:)
Ružovou sa obaľte vtedy, keď sa cítite v bezpečí, v rodine, s priateľmi. 
Ale ak nás niečo ohrozuje priamo či nepriamo, preč z ružovými okuliarmi. 









Broskyňová farba 
V Starej Číne hovoria, že každý má v sebe energiu broskyňového kvetu. Je to tá zázračná sila, ktorá spája dvoch ľudí, priťahuje k nám naše dvojča, našu lásku. Ak ste slobodní a túžite po láske, broskyňová farba vám túžbu umocní a vesmír neostane chladný:)




 



Nebeská modrá 
Upokojujúca, unášajúca. Aj muži si zaslúžia trošku spomaliť, ukľudniť sa, zasnívať sa, unášať sa, prísť na iný uhol pohľadu, nasmerovať sa na inú pokojnejšiu cestu, zamerať sa na iný smer. Samozrejme aj emancipované ženy:) 







Šnorchlová modrá, farba hlbín mora 
Rozvíja našu intuíciu, rozvíja schopnosť počúvať náš vnútorný hlas. Vie nás primäť 
k väčšej koncentrácii a vydať sa rázne za svojim cieľom. Podporuje nás vo vyjadrovaní. Treba mať na pamäti, že sila slov je silná a formuje našu budúcnosť. Preto dávajme pozor, čo vyslovíme, nehádžme si polená pod nohy. Toto je farba, ak sa potrebujete rázne presadiť svojim verbálnym aj neverbálnym prejavom.
V paláci ženy je hviezda #8 - ženy môžu nosiť modrú peňaženku, modrú kabelku. 


 








Slniečkový iskerník
Slniečko je našim šťastím. Obaľte sa do slniečkovej farby. Noste slnečný kameň, jantár. Tešte sa zo života, nájdite v sebe iskru. Nabáda nás k novým myšlienkam, zanechanie starého, nefunkčného.
Ak je váš osobný živel silné drevo (zlosť, pečeň, žlčník) alebo silný kov (ostrosť, pľúca, tenké črevo), noste slniečkovú farbu.   
  

  

 





Tyrkys
Zmena je život. Ľahšie sa vyrovnáme s nečakanými zmenami v živote. Lepšie sa budeme vedieť prispôsobiť. Ak idete vybavovať úradné veci, dajte si tyrkysovú. 



  
        

        


Lilavá sivá
Nabáda nás k vecnému a chladnému pohľadu na náš doterajší život. Budeme na seba prísnejší. Napríklad je výborná pri športovaní, ak chceme schudnúť pohybom, ľahšie sa prinútime hýbať sa:) 
Kto máte osobný živel silnú zem (stagnácia, hromadenie, žalúdok, slezina), zahaľte sa do sivej alebo striebornej a hýbte sa. Stačí aj prechádzka. Ak máte zbierku zbytočných šiat, von s nimi zo skrine. Ak vás vaše zbierky doma už prevalcovali, spôsobili stagnujúcu energiu, dajte ich preč. To je jedno, či zbierate porcelánové bábiky alebo angličáky. Neprimeraná zbierka oproti vašim priestorom vám spôsobuje v živote stagnáciu. Kov sú pľúca, potrebujú dýchať, potrebujú priestor...


    
 

Červeno žltá
Ak chcete zažiariť, ak chcete presadiť svoju vôľu, ak chcete dominovať, tak prosím...
Dáva nám odvahu a energiu k posunutiu svojich hraníc. Nabáda nás k činnosti. 
Ľudia, ktorí majú v sebe veľa ohňa, ktorí sú silne emoční, výbušní či seba ľútostiví, tak sa tejto farbe vyhýbajte. Alebo ju noste len v doplnkoch. 



 


Zelená svieža farba prírody
Je pre nás balzamom na dušu. Regeneruje náš organizmus. Je symbolom hojnosti, ale aj hravosti, tvorivosti. Ak máte osobný živel silnú vodu (depresiu, obličky, močový mechúr), krásna zeleň vás upokojí. Zahaľte sa do sviežej zelenej farby.   




Ľadová káva
Každý šatník potrebuje aj neutrálne farby, ktoré sa hodia ku všetkým ostatným. Pre tento rok je to zemitá farba ľadovej kávy. Ak potrebujeme utlmiť, alebo docieliť rovnováhu medzi farbami, táto je na to ako stvorená. Ak potrebujete upokojiť svoje emócie, ak potrebujete ustáliť svoj život, ak potrebujete spomaliť, zahaľte sa do zemitých farieb.  



   


  




Ak ešte neviete, aký máte svoj osobný živel, tak mi napíšte. Dozviete sa o sebe veci, ktoré ešte neviete a môžu vás posunúť ďalej. 

Napíšte mi:
meno, priezvisko
dátum narodenia, čas narodenia ak viete
vaše obľúbené farby

Budem sa tešiť. 


S láskou na vás myslí


                                         Janka







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára