Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)



jankag888@gmail.com
Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.


sobota, 22. júna 2013

Chýba vám životná energia? II.

Polovica Slovákov má narušený spánok! Poruchy spánku skúmajú už aj špecializované ordinácie či štúdia zdravého spánku. Ale niekedy stačí osloviť odborníka na Feng shui. Pripravila som pre vás článok, podľa ktorého si môžete niektoré veci sami napraviť. Ale na niektoré je potrebný odborník na Feng shui. Ja mám dlhoročné výborné výsledky. Sú okolnosti, na ktoré neprídu ani v ordinácii, ani v štúdiách, ani vy sami.



Veľkosť spálne

Spálňa by nemala byť ani príliš malá, ani príliš veľká. Malá miestnosť pôsobí despoticky a prináša podráždenosť. Hromadí sa v nej zatuchnutý vzduch. Ak nemáte inú možnosť, tak v miestnosti majte čo najmenej nábytku. Veľká miestnosť dáva pocit prázdnoty a môžete sa cítiť osamelo. Odčerpáva energiu, oslabuje auru. Toto platí aj pre byt, či dom. Musia byť veľkosťou primerané počtu ľudí, inak by pôsobili neblaho na ich osudy. Mohli by stratiť úsudok, koncentráciu a môžu byť letargickí.


Posteľ

Posteľ má byť dostatočne veľká a vhodná je vyššia. Pod posteľou má byť prázdny priestor, aby energia voľne prúdila. Ak už máte pod posteľou skladovací priestor, tak ho využívajte výlučne na uskladnenie paplónov a vankúšov. Iné veci tam nepatria, rušili by vás pri spánku. 

Dôležitý je kvalitný ortopedický matrac a drevená posteľ s oblými hranami. Ak sú dva matrace, môžu rozdeľovať pár. Preto je potrebné pod ne do medzery prestrieť červenú podložku - deku, plachtu a pod. Alebo rámy roštov symbolicky zviazať červenou stuhou. 

Čelo postele má byť pevné a opreté o pevný múr. Z psychologického hľadiska vám takéto riešenie poskytne bezpečie a ochranu. Ak nemáte túto pozíciu postele, môžete pociťovať úzkosť a ráno sa môžete zobudiť  nepokojní. A naopak, bezpečie vám prinesie nasledujúci deň úspech a šťastie.

Pri spánku vaše nohy nesmú smerovať ku dverám alebo k francúzskemu oknu. Takáto pozícia by vám vyvolávala pocit neistoty, úzkosti a nervozity. Naopak, ak nohy pri spánku budú smerovať k pevnému múru, posilníte koncentráciu svojej aury, čo vám bude prinášať šťastie, pokoj a harmóniu s ľuďmi.

Posteľ musí byť z každého boku rovnako dostupná. Nikdy si bok postele neoprite o stenu či skriňu. Ten z páru, ktorý nemá dobrý prístup ku svojej posteli, je v živote zbytočne utláčaný, neuznávaný, s nízkym zdravým sebavedomím, neúspešný, alebo úspech dosahuje tvrdou prácou. Ak ste sami, ťažko si takto nájdete partnera.
To isté platí aj pre nočné stolíky. Majú byť po každej strane postele.

Obliečky a nočný úbor voľte radšej z prírodného materiálu, napríklad z čistej bavlny a vo farbách, ktoré zharmonizujú váš osobný živel. Ak mávate studené nohy, dávajte si na noc bavlnené ponožky.






Každý z nás má svoje osobné smery - dobré aj zlé. 
Je to prijímanie voľných energií, ktoré vás môžu pri spánku posilniť.
Poznáte tie svoje smery? Viete ako ich posilniť?
Napíšte mi: 
jankag888@gmail.com



Svetlo a vzduch

V spálni má byť primerané svetlo. 
Sálajúce Slnko priamo do spálne, podľa skúseností Feng shui, by mohlo priniesť nejakú katastrofu. Preto sú tu dôležité žalúzie alebo závesy.  Ak je aj cez deň spálňa príliš tmavá, človek ostane letargický a nemá chuť ráno vstať a ísť pracovať. Takúto miestnosť treba pravidelne vetrať a otvárať okná, aby do nej vstúpilo svetlo. Aby bola vaša aura správne zásobená energiou, treba aj v tomto smere zdravú rovnováhu.

Pri spánku je dôležitá tma a ticho. Tma je dôležitá pri výrobe melatonínu v mozgu.  Sú to hormóny potrebné pre dobrý spánok. Hluk od hladiny 35 dB narúša spánok. Primeraná teplota pre spánok cca 18° C. Dôležitá je výmena vzduchu počas spánku. Ráno je ideálne paplóny prevesiť, aby sa cez deň vyvetrali. Samozrejme ich pravidelne kúpať v slnečnom žiarení a občas oprať.


Vibrácia farieb

V spálni majú prevládať jemné pastelové farby, napríklad jemná marhuľová farba, ak ste mladomanželia alebo hľadáte lásku. V takom tóne aj závesy, koberčeky. Cukríkové farby starším párom škodia. Môžu dostať chuť na iné mäsko...

Vhodnosť farby, materiálov a tvarov závisí od viacerých okolností - napríklad od vašich osobných živlov (poznáte ich? Nie je to životná hviezda KUA, ako sa niektorí nazdávajú), od svetovej strany v rámci bytu, od kvality hviezdnych energií, ktoré tam prúdia (poznáte ich?) To platí pre každú miestnosť, nie len pre spálňu. 


S farbami sa nežartuje.
Sú to silné vibrácie. 
Radšej sa poraďte:
jankag888@gmail.com






Čo nepatrí do spálne

Do spálne nepatria žiadne elektrické spotrebiče, či cvičebné náradie. Poškodzujú váš spánok a vaše zdravie. Do spálne nepatrí mobilný telefón – ani vypnutý, ani elektronický budík. Kúpte si klasický  budík. Okolo postele nesmú byť elektrické káble, el. zásuvky, el. lampy, el. budíky, mobilné telefóny a pod. 

Spálňa nie je ani pracovňou, či šatníkom. Pracovné veci rušia spánok a šaty, ktoré ste mali oblečené cez deň a máte ich prehodené cez stoličku, či zavesené na sluhovi, prinášajú aktívnu energiu, ktorá vás ruší. Oblečenie by malo byť v uzavretom šatníku, alebo v inej miestnosti.

Do spálne nepatria plyšové hračky, fotografie detí. Je to intímny priestor dospelých ľudí. A nepatria ani deti, pokiaľ nie sú maličké a treba ich kojiť.
Manželia majú mať priestor pre milostné hry. Je to korenie života. A dobrý uspávač:)

Z postele by ste nemali vidieť kúpeľňu či WC. Čelo postele nemajte opreté o stenu susediacu s kúpeľňou, s WC, s kuchyňou hlavne ak je za stenou sporák, tiež ak sú za stenou televízor, hudobná veža, router a pod. Nie sú vhodné spálne s kúpeľňou. V spálni nemajte živel vodu v podobe modrej steny, či akvária. Živel voda v spánku pôsobí neblaho na zdravie, ale aj na vaše vzťahy. Rovnako to platí aj pre zrkadlo v spálni. Ruší spánok a vyvoláva medzi partnermi nedorozumenia. Na noc ho treba zakryť. 

Pre zdravý spánok nie sú vhodné šikmé steny, stropné trámy, ostré rohy nábytku či stien, obrazy či police nad hlavou, schodište. 

Do spálne nepatrí veľké množstvo kvetov a hlavne nie tie, ktoré majú ostré listy, či pichliače. Môžu vyvolávať partnerské hádky a poškodenie zdravia. Suché kvety pôsobia mŕtvo a tak pôsobia aj na vzťah. Vhodný je živý malý kvet, ktorý má okrúhle listy. Najlepšie dva - symbol páru. 

Nevhodné podmienky na spanie vám narúšajú spánok, oberajú o energiu a cez deň môžete byť nepozorní, predlžuje sa vám čas reagovania, strácate úsudok aj schopnosť tvoriť. Pri dlhotrvajúcich nevhodných podmienkach na spanie môže ísť aj o zdravotné či vzťahové problémy.

Pozor na stres, málo pohybu, nepravidelný režim, závislosti.  


Tak ešte raz:
      
Spálňa má byť v pokojnej zóne a pokiaľ je to možné, tak v miestnosti, ktorá je vo vašej priaznivej svetovej strane.
Majú prevládať jemné pastelové farby, ale to sa radšej poraďte.
Posteľ v rámci izby si otočte vašim osobným smerom. Aj to vám poradím. 
Čelo postele má byť opreté o pevný múr.
Posteľ má byť čo najďalej od dverí a ďalej od okna.
Nohy pri spaní nesmú smerovať ku dverám.
Hlava nesmie smerovať k oknu.
Vhodné sú ortopedické matrace.
Najvhodnejšia je drevená posteľ.
Primeraná teplota pre spánok je 18° C.
Dôležité je zabezpečenie tmy napríklad tmavým závesom. 
Pod posteľou nič neskladujte.
V miestnosti má byť čo najmenej nábytku.
Nevhodné sú otvorené police.
Nad hlavu nič nevešajte, ani obraz.
Do spálne nepatria elektrospotrebiče, cvičebné náradia.
Nevhodný je elektronický budík a mobilný telefón.
V miestnosti neuskladňujte nič, čo sa týka práce.
Neuskladňujte denný odev, ktorý ste mali oblečený. Ideálny je osobitný šatník.
Do spálne nepatrí zrkadlo, akvárium, modrá farba stien.
Nie sú vhodné šikmé steny, trámy, police nad hlavou.
Nie je vhodné veľa kvetov, ak tak dva malé s okrúhlymi listami.
Z postele nemáte vidieť kúpeľňu alebo WC.
Nevhodné sú spálne spojené s kúpeľňou.
Čelo postele nesmie susediť s kúpeľňou alebo WC.



Premiestnením nábytku zároveň aj presmerujete tok energií. Váš organizmus si na to musí zvyknúť a je možné, že niekoľko dní budete mať problém so spánkom. Môžete si položiť na vankúš vrecúško s kvetmi levandule. To isté platí aj pri rekonštrukcii celého interiéru.

Ľahnite si aj vstávajte pravidelne v tom istom čase. Prvá polovica spánku je najdôležitejšia, najideálnejší čas na hlboký neprerušovaný zdravý spánok je od 22,00 hod.

Pred spaním už nepite, aby vás nebudil močový mechúr. Ak aj tak v noci častejšie chodíte na toaletu, treba vám odborné vyšetrenie. Pred spaním nejedzte, hlavne nie ťažké jedlá. Nepite a nejedzte teín a kofeín. Nemaškrťte, cukor bráni v spánku. Nefajčte. Nepite alkohol. Necvičte. Radšej sa prejdite. Nepozerajte programy, ktoré by vás mohli rozrušiť. Dajte si kúpeľ s prísadou levandule alebo harmančeka. Aj morská soľ je výborná. Vynechajte lieky na spanie. To nie je zdravý spánok. Ešte viac vybičuje váš organizmus. Ak, tak homeopatiká, bylinky, bylinkové čaje.

Pred spaním za všetko ďakujte, chváľte Boha, posielajte požehnanie rodovej línii, priateľom a nepriateľom, myslite na príjemné veci, ktoré by ste chceli zažiť. Ráno sa zobuďte s pohľadom na pekný obraz oproti postele alebo vedľa vás:) A vykročte do nového dňa so šťastím a s láskou v srdci. 

Zdravý hlboký spánok je dôležitý pre každodenné fungovanie a pozitívne cítenie, myslenie a konanie. Je to napojenie na ZDROJ. Takto posilnení ľahšie zvládnete dnešný hektický život. Budete zdraví a vitálni.


Ako správne zaspávať:

Rozhodli ste sa niečo spraviť so svojim životom?
Neviete kde a ako začať?
Rada vám poradím:

jankag888@gmail.com


- Urobím vám analýzu vašej osobnosti
30 a viac strán - 15 €/osoba

- Alebo komplet analýzu: 
osobností - členov domácnosti,
 analýzu domácnosti
a návrh interiéru. 



Teším sa na vás.
                                        Janka





© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ
© COPYRIGHT RESERVED






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára