Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


nedeľa 14. októbra 2012

Upozornenie

Milí priatelia.

Môj blog je živá skladačka. Ak mi príde vnuknutie, že mám niektoré články doplniť, tak ich postupne dopĺňam. Preto, ak vás niektoré články zaujali, tak je dobré občas sa k nim vrátiť. Môžete tam nájsť niečo nové.

Ak nájdete pravopisnú chybu, tak sa ospravedlňujem. Už mám na to právo:) Ale je fakt, že riadky pri písaní textu sa nezhodujú s publikovanými riadkami a tak častokrát spojky
a predložky vychádzajú na konci riadku. Potom to musím pracne po jednom v koncepte upravovať, aby som sa trafila do vami videných riadkov. V blogovaní som nováčik
a samouk, tak je možné, že mám len niečo zle nastavené. 
Týmto ďakujem prevádzkovateľovi, že nám umožňuje takúto formu komunikácie. 

Tento blog sa dostane do pozornosti  ľuďom, ktorí sú na podobnej vibrácii, ako som ja. Lebo rovnaké sa priťahuje. Ale aj tak je vhodné, aby ste si z neho zobrali len to, čo cítite, že je pre vás prijateľné. Ja ho píšem tak, ako cítim. Ale nechcem to nikomu vnucovať. Ak vám moje myšlienky pomáhajú, alebo vás inšpirujú, alebo vám dávajú kľúč k vašej osobnosti, tak som veľmi rada. Zaujímavé je, že keď napíšem článok a neskôr nájdem nejaký vhodný filmový dokument, tak mi ten môj článok vždy potvrdí. 

Ak sa mi podarí vydať moje knihy, sami si budete vedieť v mnohých oblastiach pomôcť. Ak poznáte niekoho seriózneho, kto by mohol sponzorovať ich vydanie, tak mi prosím napíšte. 

Tiež pozdravujem mojich čitateľov blogu  z celého sveta. Teší ma, že ste si našli ku mne cestu.

Ak by ste sa potrebovali so mnou poradiť, som tu pre vás. Pozrite si nasledujúci obrázok a sami zistíte, ktorá dôležitá životná oblasť je u vás menej rozvinutá.

Všetkým vám želám veľa pohody, lásky a zdravia.

Janka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára