Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


utorok 24. júla 2012

Prírodné a umelé žiariče

Naša drahá maminka Zem, na ktorej sme sa narodili a z ktorej pochádza náš telesný chrám pre našu dušu, nám dáva k životu všetko potrebné. Vytvorila nám také podmienky pre náš život, aké potrebujeme. Tiež nás chráni pred kozmickým žiarením svojim ochranným magnetickým poľom. Prúdením taveniny vo vnútri našej planéty vzniká elektrický prúd, ktorý vytvára magnetické pole. 
Človek tento magnetizmus necíti. A nie je pre nás ani škodlivý. Cítia ho živočíchy a vedia ho využiť pre svoju orientáciu. Napríklad holuby majú v lebke drobné magnety z magnetitu, pomocou ktorých sa vedia orientovať. Magnetit sa používa pri výrobe kompasov. Vďaka nemu sa strelka vždy nasmeruje na sever - juh. 
Tam, kde je pevný plášť Zeme neporušený, je zdravé prostredie pre človeka. Ale vieme, že takýto ideálny stav nie je všade. Že v plášti sú rôzne dutiny, tektonické zlomy či spodná voda, ktoré magnetické žiarenie, jeho hodnoty, menia. A tieto zmeny žiarenia sú pre človeka škodlivé. Ak sa dlhodobo nachádza v takomto prostredí, môže vážne psychicky či fyzicky ochorieť. 
My prútikári vieme odhaliť takéto miesta. Ale ako ich môžete odhaliť vy? Zoberte si klasický kompas. Dajte si z ruky dole kovové šperky. Kompasom prechádzajte ponad miesto, kde sa najviac zdržiavate. Najmä ponad posteľ, kde spávate. Ak strelka ukazuje sever a drží jeho smer pri prechádzaní miestom, potom je pravdepodobné, že spávate v dobrej zdravej zóne. Ale ak strelka kmitá a stále mení smer, potom je isté, že ju niečo ruší. Buď je to narušený elektromagnetizmus Zeme poškodením jej plášťa, alebo umelý žiarič. 
Ako sa môžete proti takémuto narušenému magnetickému žiareniu Zeme brániť? 
Na trhu je veľa zaručených odrušovačov. Ja vám poradím jednoduchý spôsob. Ak idete robiť podlahu, najprv si dajte po celej ploche mriežku z medeného drôtu s okami o veľkosti cca 15 x 15 cm. Je jedno aký hrubý medený drôt použijete. Až potom si dajte plávajúcu podlahu alebo keramickú dlažbu. (Keramická dlažba je vhodná do oblastí, kde je stále teplo, inak je chladná a môže zle pôsobiť na - napríklad močové cesty.)
Ja mám medené mriežky pripevnené pod roštami postelí a tiež pod sedacou súpravou tak, ako to vidíte na obrázku. Mriežky sa môžu aj voľne položiť pod postele alebo sedačky. Ak by vám niekto tvrdil, že časom sa mriežky nasýtia a začnú samé vyžarovať, tak toto sa mi doteraz nepotvrdilo. Ja ich už mám niekoľko rokov a stále ma ochraňujú. Pravidelne meriam žiarenie a doteraz žiadne žiarenie nepreniklo. Ráno vstávam oddýchnutá, plná vitality. 

Ku škodlivým umelým žiaričom patria najmä podlahové či stenové vykurovacie sústavy. V takomto prostredí ľudia časom zistia, že sú stále unavení a v horšom štádiu môžu zistiť choroby a neskôr až vážne rakovinové ochorenia. Tí senzibilnejší takýto dom rýchlo opúšťajú. A niektorí ani nevedia prečo, ale majú pocit, akoby ich niečo z toho domu vyháňalo. Sú podráždení, nesústredení, mávajú migrénu.  
Takýmto príbytkom sa vyhýbajte! Tiež nie je vhodné mať spálňu pri kúpeľni či WC. Ak nemáte inú možnosť, tak si umiestnite posteľ čo najďalej od steny s týmito zariadeniami. 



V dnešnej dobe si nevieme život predstaviť bez televízie, rozhlasu, hudobnej veže, PC, internetu, mobilného telefónu. Všetky tieto žiariče nepatria do spálne! Dokonca, aj keď sú vypnuté, žiaria. Aj nočná lampa, aj keď je vypnutá, celú noc na vás žiari. Na noc odložte zo spálne čističky vzduchu, elektrické zvlhčovače vzduchu. Deťom škodí babyfon či kolotoč nad postieľkou. Nevhodné sú kovové či vodné postele. Nespávajte pri elektrickej zásuvke. Nemajte hlavy pri stene, pri ktorej z druhej strany je TV, internet či iný žiarič. Stačí, keď budete prechádzať ponad posteľ vo výške cca 20 cm, alebo okolo nej klasickým kompasom a budete vidieť, či strelka drží správny smer alebo nie. Potom je na vás, aký žiarič objavíte. 

Na budúce vám poviem, čo ešte treba vo vašej domácnosti liečiť, aby ste boli vitálni a zdraví. Budem rada, keď mi napíšete komentár alebo kliknete nižšie, či sa vám moje články páčia. Našťastie mám štatistiku, tak viem, že nepíšem nadarmo. Ale vaša spätná väzba ma určite poteší. 

Janka




© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ
© COPYRIGHT RESERVED




Postup objednania služby:

Pošlite mi  e-mail na adresu: jankag888@gmail.com
Ja vám pošlem dotazník.
Po doručení vyplneného dotazníka si dohodneme odmenu na základe rozsahu prác.
Pošlem vám buď číslo účtu alebo adresu bydliska, na ktorú môžete odmenu zaslať.
Prijatú platbu vám potvrdím e-mailom.
Do dvoch týždňov od vyplnenia dotazníka a zaslania odmeny vám doručím mailom hotový projekt.
Týmto moja práca nekončí. Kedykoľvek sa budete potrebovať so mnou poradiť, napíšte mi.
A nemusí to byť len o projekte.



Ak sa vám tento príspevok páčil, prosím kliknite nižšie na značku KanKan 
"Pači sa mi to" a môžete mi napísať aj pekný komentár.
Aby som vedela, či vám moje články prinášajú úžitok. Ďakujem.

























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára