Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


sobota 6. októbra 2018

Ľudia sa zabávajú a Zem plače

Nádherné babie leto. Ľudia vyšli do prírody si uchmatnúť kúsok z jej energie. Aj psíky si s radosťou vychutnávajú to teplučko. Občas niektorý pribehne ku mne, dá sa pohladkať a zase uteká k svojmu pánkovi. Neďaleko hrajú chlapci nohejbal, počuť povzbudzovanie, krik a smiech. Obďaleč partia mladých sedí vonku za stolom
a popíja. Zjavne v dobrej nálade. Aj to občas treba.

Slniečko sa predieralo cez koruny stromov 
a triskáče si čmárali po oblohe svoje REKVIEM.


V diaľke Nízke Tatry, naši neochvejní strážcovia, nám neustále pripomínajú našu

MALOSŤ.


A ulita, ako to zase všetko začalo ... 


Len anjeli na oblohe nad nami neustále trpezlivo bdejú ...


Stromy by sa ich chceli dotknúť ...

 ABY SA MOHLI PRED NAMI UKRYŤ V ICH PERUTIACH ... 



Ľudia sa zabávajú, a mne je ľúto ... 

ŽE TOTO TU RAZ NEBUDE ... 


Že prastarý hloh nám už srdiečko neochráni ...


Že rodiace stromy nám viac nedajú svoju energiu ...


Ešte aj môj priateľ baranček akoby to tušil...
Má múdry pohľad VESMÍRU ...



A ČO MY ĽUDIA!!!

KAM SA PODEL NÁŠ VESMÍR ?!










DNES SOM SA BOLA POĎAKOVAŤ NAŠEJ DRAHEJ ZEMIČKE ...

 MALÝ JEJ KÚSOK SA MOHOL ZASE ZHLBOKA NADÝCHNUŤ...


ABY O ROK O TAKOMTO ČASE JU TU ZALIALI BETÓNOM
A PRITLAČILI AUTAMI ...

A NAŠI MÚDRI STARČEKOVIA S HLBOKÝMI KOREŇMI
A DO NEBA VYSOKÝMI KORUNAMI
TU UŽ MEDZI NAMI NEBUDÚ. 


Nádherné babie leto. Ľudia vyšli do prírody si uchmatnúť kúsok z jej energie. Aj psíky si s radosťou vychutnávajú to teplučko. Občas niektorý pribehne ku mne, dá sa pohladkať a zase uteká k svojmu pánkovi. Neďaleko hrajú chlapci nohejbal, počuť povzbudzovanie, krik a smiech. Obďaleč partia mladých sedí vonku za stolom
a popíja. Zjavne v dobrej nálade. Aj to občas treba.

A ja som objala starý sekvoj.

ABY SOM NEBESIAM VYSLALA PROSBU A NÁDEJ, 
ŽE VŠETKO BUDE INAK.



TAKTO SA NAŠA MLADÁ GENERÁCIA ZABÁVA ... 

 


POĎAKOVANIE ... ZA KRÁSU, ZA  ENERGIU, ZA KYSLÍK.



Vyhŕknu vám slzy ... ako mne ...



Započúvajte sa do tichého plaču MATKY ZEME ...



Šípová Ruženka ...



Jiří Šelinger na jednom svojom koncerte spieval len pre mňa.
Vtedy som netušila prečo.

UŽ VIEM. 




S láskou
                       Janka 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára