Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


nedeľa 11. marca 2018

Trendy v mestskej móde - Matrix

Natrafila som na tento článok a hneď som vedela, že si na ňom pošmakujem :)


okuliare á la Naďa Urbánková, nič nové pod Slnkom :)


ja som ich nosila pred 48. rokmi 
aj modrú bomberku na rukávoch a po bokoch 
s pleteným elastickým patentom
aj body s holým bruchom, dokonca sa šnurovalo,
takže bolo viac sexi,
to som si prešila, skrátila, zo šnurovacieho trička

na BB pláži                                                               vo Vysokých Tatrách
  



Teraz mám tieto



Futuristické slnečné okuliare - trend tejto jari

Film Matrix má vraj 20 rokov, tu je dôkaz, že pomaly 60 rokov :)))
Tá malá modelka som ja.
A náušnice mám zlaté, vlasy svoje vlnkavé a pohľad hlboko duchovný, skutočný.
A pred fotografom bez make upu :) Aj to je dnes už trendy, prirodzený vzhľad.


 Módni návrhári ešte nevedia, že do módy prídu vietnamské klobúčiky :)))


Teraz aspoň lyžiarske mám moderné futuristické :)


Myslím, že aj muži sa majú na čo tešiť :)))



Koža ako základ
aj mne visí v skrini takýto kúsok, 
len nie je až taký igelitový, 
podobá sa skôr koži


Lesklé trenčkoty
tak na modelkin plášť nemám, 
mám len tento dlhý kožený plášť, 
ale o to som radšej
 

tak predsa som našla v mojom archíve podobný ako má modelka
čierny, ako inak :)


Priliehavé overaly

                                              tak ja som mala dokonca 
                                              vo vzhľade kože
                                                                 teraz trendy :)

Kto tvrdí, že sa šaty, tričko a džínsy nedajú obliecť všetky naraz?
(tiež z trendy článku)

Tieto maďarské šaty som nosila na všetky spôsoby.


A takto dopadneme milé dámy :)))
Už nenosíme plienky, mnohé ešte nenosíme plienky, tak potom neviem, čo ideme nosiť :)))

To bol taký článok na pobavenie. 
Keď už nemôžem konkurovať mláďatkám, tak sa aspoň na sebe zabavím:)

Pekný zvyšok nedele a dodatočne všetko naj k MDŽ.


S láskou
                       Janka 


jankag888@gmail.com


Dodatok

Vidíme, že všetko tu už bolo. Len sa oprašujú staré veci. Trendy sú na to, aby sa krútili peniažky, ničila príroda. Samozrejme nie je pekné, ak niekto nosí ošumelé nemoderné veci. 
Východiskom je nadčasová móda, kvalitná, minimalistická. K nej si môžete dať dáky trendy kúsok a ste in. 



Ja mám rada moje kožené béžové sako a čierny podklad. 
K tomu zlatú retiazku, na čiernom podklade pekne vynikne.
Zlaté náušnice a prsteň a som pekne a jednoducho zladená. 


Keby som chcela byť trendy, tak si dám Cheslerfield alebo Gucci, ale najradšej mám Ray ban.
Ich tvar pristane asi každému. Mám rada aj pilotky zrkadlovky, nemusia byť len značkové.




K dlhým  kožákom radšej nosím kotníkové kožené čižmičky, zdá sa mi to vhodnejšie. Vysoké kožené čižmy a dlhý kožák je na mňa už príliš hrubé.


A naopak, ku krátkym kožákom sa mi viac hodia vysoké sáry na čižmách.



Nemáš čo na seba?



Móda, ktorá sa mne páči - nájdete na mojej stránke na Pintereste:










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára