Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


piatok 7. októbra 2016

Čo viem pre vás spraviť

Change language –TRANSLATE
Sprache ändern – TRANSLATE
Changer de langue - TRANSLATE


Poradca Feng shui

práca

Harmonizácia osobnosti podľa prastarých čínskych praktík
Pošlite mi svoje meno, priezvisko, dátum narodenia a čas narodenia, 
tiež vaše obľúbené farby.
Analýza má cca 40 a viac strán / 1 osoba. Dostanete dôležité informácie na celý život 
a také, s ktorými ste sa ešte nestretli:
- životná hviezda
- osobný živel a jeho možné príznaky (to nie je KUA)
- ako ho harmonizovať, aby bol človek zdravý, vitálny, šťastný, úspešný
- osobné Fashion Feng shui - odevy, drahokami, šperky, aj posteľné prádlo
- Medicine Feng shui - aké orgány súvisia s osobným živlom, aký životný štýl
- Work Feng shui - aké sú vhodné povolania pre harmóniu osobného živlu, váš telent 
- Osobné smery podľa životnej hviezdy
- vzťahy podľa živlov, ak si dajú robiť analýzu páry
+
západná numerologia a astrologia
unikátne, dôležité pre deti aj dospelých


Aktuálna ročná analýza
Podľa čínskeho znamenia a vašej životnej hviezdy
Ročné lietajúce hviezdy a ich ošetrenie a podpora

Napíšte mi: meno, priezvisko, dátum narodenia
                                                                                                  unikátne


štúdia Human design
Pošlite mi svoje meno, priezvisko, miesto, dátum narodenia a čas narodenia.

Analýza má cca 40 a viac strán / 1 osoba. Dostanete dôležité informácie na celý život a také, s ktorými ste sa ešte nestretli:

-         vaša stratégia úspechu, aký ste typ a ako máte jednať, aby vás ľudia uznávali
-         váš profil – pochopenie vášho osobného zmyslu života
-         inkarnačný kríž – vaše narodenie a váš zámer, s ktorým ste prišli na svet
-         vaše centrá a vaša škola života
-         brány vo vašich centrách a s akými darmi a tendenciami ste prišli na svet
-         prepojenie brán kanálmi – ako fungujete
                                   unikátne, dôležité pre deti aj dospelých    



Návrh domu
-         Pošlite mi mená, priezviská, dátumy narodenia a časy narodenia, 
                 tiež vaše obľúbené farby všetkých členov domácnosti.
-         Adresu parcely, adresu najbližšieho domu
-         Náčrt a popis vašich predstáv
dôležité pre vaše zdravie a osud

Projekt interiéru
-         Pošlite mi mená, priezviská, dátumy narodenia a časy narodenia, 
                 tiež vaše obľúbené farby všetkých členov domácnosti.
-         Adresu bydliska
-         Pôdorys bytu, domu
-         Pošlem k tomu dotazník
dôležité pre osud, unikátne, zážitkové, posvätný priestor


Projekt záhrady
Pošlem dotazník
  vaša podpora a ochrana

Zameranie a vyznačenie svetových strán, palácov v interiéri
-          Pošlite mi adresu bydliska a pôdorys nehnuteľnosti
doplnková služba

Posudky parciel, domov, bytov



Po odovzdaní projektu – poradenstvo je priateľstvom
Objekty zameriavam cez satelit – bez nákladov na cestovanie

Napíšte mi na mail:  jankag888@gmail.com

Aj vy zo zahraničia - aj vám som k dispozícii. 

Budem sa tešiť.
                                  Janka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára