Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


piatok 17. júna 2016

Dieťa a jeho talent

Milí rodičia,
o chvíľku vám vaše detičky donesú domov vysvedčenie. Pre mnohé deti to môže byť stresujúca situácia. Dieťa je osobnosť sama o sebe, je iná ako ste vy. Nemôže plniť vaše nesplnené túžby, ani nemôže byť vo všetkom dobré. Buďte k nemu zhovievaví.

Moja priateľka známa a talentovaná interiérová dizajnérka práve robí luxusný interiér
v luxusom dome jedného celosvetovo známeho slovenského futbalistu.
Tohto futbalistu učila kedysi pani učiteľka z mojej rodiny.  Z milosti dostával štvorky. Len učiteľ telocviku hovoril ostatným učiteľom, že tento chlapec ich preskočí. Že sa bude mať tak dobre, ako oni ani nesnívajú.
A je to pravda.



O mne dvaja učitelia vyriekli tiež predpoveď, ale ani jedna sa im nesplnila:)
Učiteľka slovenského jazyka na základnej škole povedala, že budem miss. A učiteľka slovenského jazyka na strednej škole ma neodporúčala na štúdium vysokej školy. Obidve mali spoločné, že boli ženy, slovenčinárky, no každá mala iný prístup. Jedna sa tešila z môjho vzhľadu a druhá naň žiarlila. 
Miss som sa nestala:) No zato som vyštudovala vtedy najťažší odbor na VŠT. Vďaka tej druhej som to dokázala a poslala som jej potom oznam o promóciách. Niekedy nepriazeň osudu človeka nabudí a dokáže nemožné. Niekedy Pán Boh použije iného človeka na to, aby nás nabudil na cieľ. My si v tej chvíli myslíme, že je náš nepriateľ, ale on bol len použitý pre naše dobro. 

Všímajte si, v čom je vaše dieťa jedinečné, čo rado robí, čomu sa venuje, pri čom je spokojné a šťastné. Nemusí byť svetoznáma osobnosť. Dôležité je, aby malo v živote prácu, ktorá ho napĺňa a dáva do nej svoj talent, svoju lásku. Len tak bude šťastné 
a užitočné pri iných. 
V živote môže mať aj rôzne etapy, kedy bude meniť svoje zameranie. Ale každá môže byť úžasná. Viem o čom hovorím. 

Ak by ste chceli poznať svoje dieťa aj cez moju analýzu, rada vám ju pripravím. 
Má okolo 40 strán a stojí len 15 €. 
Je užitočná a platná na celý život. 

Napíšte mi na:  jankag888@gmail.com

Budem sa tešiť. 

Janka









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára