Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


piatok 16. januára 2015

Čínska astrológia, vaša ochrana a podpora v roku 2015

Milí priatelia,

krásne vianočné sviatky máme za sebou a podľa obchodníkov je už treba myslieť na Valentína:)

No predsa sa len zastavme, zamyslime sa nad uplynulým rokom. Čo sa nám podarilo, čo by sme chceli, aby bolo lepšie. Čo by sme v tomto roku 2015 chceli napraviť, chceli dosiahnuť, chceli uskutočniť.
Každého z nás napadajú mnohé veci, no či sú nám v týchto smeroch otvorené brány, to nevieme.
No vedia to hviezdy.

Chcete to vedieť aj vy? Chcete vedieť, aké hviezdy v tomto roku na vás svietia a aké brány vám otvárajú? A tiež v čom vás chcú brzdiť, na čo si treba dávať pozor?


Osobná analýza pre rok 2015

Keď som študovala čínsku astrológiu pre tento rok, tak som sa rozhodla, že pre vás pripravím návod, ako si počínať v tomto roku. Súhvezdia znamení ako aj interiéry
v tomto roku sú ovplyvňované veľmi silnými energiami, ako výbornými, tak aj nepriaznivými. Je dobré o nich vedieť a môcť sa na tento rok pripraviť tak, aby sme zvýšili svoje šťastíčko a čo najviac znížili alebo obišli nepriazeň.

Podľa čínskej astrológie vám pripravím osobnú analýzu pre tento rok, v ktorej sa dočítate:

- aké hviezdy na vás ako osobu pôsobia a čo prinášajú
- ako podporíte priaznivé hviezdy
- ako sa ochránite pred nepriazňou
- aké tohtoročné lietajúce hviezdy pôsobia vo vašom interiéri a ako ich ošetriť či podporiť


Napíšte mi svoje meno, priezvisko a dátum narodenia. 

5 €/1 osoba


Cenu za moju vyčerpávajúcu prácu som dala ľudovú, aby táto analýza bola prístupná každému. Pokladám ju za dôležitú.


Obyčajný prejav láskavosti vytvára nekonečné vlny



Osobná analýza - celoživotná


Tí, ktorí ešte nemáte celoživotnú osobnú analýzu, môžete to napraviť.
Je určená pre všetky vekové kategórie a je veľmi poučná a praktická, samozrejme opäť z múdrej čínskej astrológie, numerológie, medicíny.
Sú to informácie, ku ktorým mnohým sa inde nedostanete a menia život k lepšiemu.
Túto analýzu pokladám za dôležitú.

Napíšte mi svoje meno, priezvisko, dátum narodenia, čas narodenia

a vaše obľúbené farby. 

15 €/1 osoba


Môžete si dať urobiť aj obidve analýzy naraz. Môžete ich dať urobiť všetkým svojim členom domácnosti. Akurát tie ročné robím len pre dospelých. Môžete si ich dať urobiť páry a dozviete sa o sebe a jeden o druhom dôležité veci a pochopíte váš vzťah. 


Teším sa na vás.

                                      Janka













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára