Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


piatok 12. decembra 2014

Vianočný pozdrav


Milá rodinka, milí priatelia.



Nech pocit šťastia, radosti sa v dušiach Vašich rozhostí,
keď Štedrý deň k Vám zavíta.
Nech láska v srdciach ukrytá sa mocným prúdom vyroní,
keď zvonček sladko zazvoní.

Krásne Vianoce Vám chcem priať, aby človek človeka vždy mal rád,
aby jeden druhému viac šťastia prial,
aby nový rok  za to stál.

Všetkým Vám ďakujem za Vašu lásku, priateľstvo a dôveru.
Želám Vám radostné, pokojné a požehnané sviatky.

                                                                                      Janka









Vianočné inšpirácie


Moja tvorba:)


                                                      Pokoj, nežnosť, láska
Aj takáto idylka človeka upokojí.


Tento rok už máme menší stromček.
Postavili sme ho na príborník.




Modrá je dobrá v centre




Už som aj na Pintereste. 
Pre inšpiráciu si môžete pozerať moje nástenky.
Budem ich postupne doplňovať.
Vyberám len tie vhodné.

http://www.pinterest.com/jankag888/




Inšpirácie z netu:


Girlanda

vianočná výzdoba domova

Vianočný kvet

Harmonika z knihy

luster

Girlanda a stromčeky

Balenie darčekov

Vianočné tričko

opera v predajni


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára