Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


utorok 27. augusta 2013

Odpustenie dlhov

Tak veľmi všetci túžime po pokojnom a šťastnom živote. Čítame množstvo literatúry, aby sme našli kľúč ku šťastiu. Obľúbené sú rôzne prednášky a semináre zamerané na nájdenie šťastia. No keď prídeme domov, do svojho prostredia, eufória pominie a my zase hľadáme šťastie tam vonku. Zase nás to ťahá na prednášky, aby sme sa niečo naučili. A opäť upadneme do stereotypu.

Čo vám týmto úvodom chcem povedať?


Dve jednoduché pravdy:



Šťastie nájdete v sebe!


Začnite odpúšťať dlhy. Všetci sme previazaní a spútaní dlhmi voči iným ľuďom a oni zase voči nám.

V modlitbe "Otče náš" je toľko kúziel a moci, že si to nevieme ani predstaviť.

"... a odpusť nám naše viny ako i my odpúšťame svojim vinníkom..."

Mnohým sa vám nedarí. Máte pocit, že ste prekliati. Nie je to tak. Sami si môžete pomôcť a vymaniť sa zo svojho jarma. Začnite odpúšťať dlhy! Modlitba nie je na to, aby ste len niečo očakávali. Treba začať od seba.

Napríklad ja pre vás píšem nezištne články. Ani tak nie ja, ale moja intuícia, moja duša, ktorú len počúvam a vykonávam, čo mi šepká. Ani jeden článok nie je z rozumu. Všetko ide zo srdca a len pre vás. Vy nemáte voči mne žiaden dlh, nič od vás za to nepýtam ani neočakávam. Ak potrebujete odomňa pomoc vo forme projektu, tak vám ho robím za oveľa nižšiu cenu, ako je na trhu, aj tú ešte znižujem. Veľkú časť práce robím pre vás zadarmo, teda vám odpúšťam váš dlh. Chápete to?
Aj mne je mnohé odpustené.

Odpúšťajte si dlhy. Niekto vám ublížil, odpustite mu jeho dlh. Niekto vás požiadal o pomoc, odpustite mu jeho dlh alebo časť dlhu. Aj vám bude odpustené. To je Boží zákon. Posuniete sa ďalej vo svojom živote. Už nebudete mať pocit prešľapovania na jednom mieste. Nehnevajte sa na ľudí, odpustite im ich previnenie, odpustíte im dlh a oslobodíte sa. Oslobodíte aj ich. Treba im dať hranice, aby viac takéto dlhy nerobili. Aby vás nestresovali a pod. Ale treba im dlh odpustiť. Treba im odpustiť. Najviac prežívame dlhy v materiálnom svete. Nevieme odpustiť za dedičstvo, nevieme odpustiť za minuté peniaze. A čo tak duchovné previnenia? Tie nie sú na prvý pohľad hmatateľné, ale častokrát sú ešte horšie. Ak vás niekto vo vypätých situáciách urazí, urobí si u vás dlh. Odpustite mu. Nechcel to. Odpustite mu jeho dlh. Aj ten váš, ktorý máte niekde inde bude iste odpustený.

Lebo platí:

"... a odpusť nám naše viny ako i my odpúšťame svojim vinníkom..."


Ak nastane vo vašom okolí a medzi vašimi ľuďmi, ktorých sa to týka, takáto reťazová reakcia, budete slobodní a šťastní! Bez otrockej reťaze dlhov. 
Na našej planéte, na našej mamičke Zemi bude radosť žiť. 

Začnite túto myšlienku odpúšťania dlhov šíriť a aj ňou žiť. Ocitneme sa všetci v mieri,v pokoji, v láske. Náš život bude krásnou meditáciou.



Opäť sa mi stalo, že som dodatočne našla video k mojej téme. 
Veľmi ma vždy poteší, že kráčam správnou cestou.




Buď slobodný ako motýľ




Zosúlaďte sa s prírodou!


Niekto to vie intuitívne. Má okolo seba pokojné prostredie a vie prežiť život v pokoji a v mieri. Ale mnohí takýto dar nemajú a okolité prostredie ich ťahá nadol. Ani sami nevedia prečo sa nevedia vymaniť z kolotoča života, ktorý si vôbec neprajú.
Na prednáškach sa nadchnú a doma po pár dňoch ich to stiahne tam, kde boli. Viete, prečo je to tak? Lebo vás vaše prostredie nepodporuje. Vaša domácnosť vás ťahá nadol, ľudia okolo vás vás ťahajú nadol. A vy sa neviete z toho vymaniť.


Moji milí priatelia,

už tým, že moje články pravidelne čítate, tak sme spolu prepojení. Nič nie je náhoda. Ak sme sa takto stretli, potrebujeme sa. Potrebujeme odpustiť dlh a potrebujeme rezonovať, súzvučiť so svojim okolím.
Ja vás oslobodím od energií, ktoré vás vo vašom domove ťahajú nadol a odpustím vám veľkú časť dlhu, ktorý by ste mi inak museli dať. Iste aj mne bude zase inde odpustené. Niekto iný mi zase pomôže, niečo dá lacnejšie.

Toto je príklad krásnej symbiózy ľudí. Takto by to malo prebiehať medzi ľuďmi.
Aj takto sa môžete zapojiť do krásnej reťaze odpustenia dlhov. Vstúpiť do života lásky, pokoja, porozumenia, mieru.

Ak máte pocit, že sa vám v živote nedarí. Som tu pre vás. Doteraz sa mi vždy podarilo odhaliť problém v domovoch. Vaša domácnosť je váš osud. Celé jej zoskupenie, jej obsah aj jej obyvatelia majú svoje vibrácie, ktoré na seba pôsobia. Rozlúštenie je kľúč k slobode!



Napíšte mi:   jankag888@gmail.com



Kľúč je vo vás a vo vašom bezprostrednom prostredí. Nie v prednáškach. Tá doba je za nami.
Volá vás vaša duša a prírodné energie. To je celá pravda.

Vraciame sa tam, na čo sme zabudli. Vedia to len malé deti a starí ľudia. Babka, ktorá žila celý život sama na lazoch a nikdy nikde nebola, vám povie takú životnú pravdu, že vám spadne sánka. Odkiaľ to vie? Vy ste to hľadali v množstve prednášok a kníh. A ona to vie!
Môj maličký vnúčik, nemá ešte ani 5 rokov, mi povedal: "Starká, zastav myšlienky!"
Odkiaľ to vie?

Oni to vedia. Lebo si žijú svoj duchovný život. Ich duša rozpráva a spieva. A oni ju počujú.
Lebo maličké deti prišli na tento svet nedávno z Pravdy a starí ľudia sa do nej vracajú. Kiež by tá prestávka, odlúčenosť v našom živote nebola.








Toto je veľmi krásne a múdre o výchove detí

Povinne si to vypočujte rodičia, budúci rodičia aj starí rodičia!





Doba učenia ustupuje. Doba rozumu ustupuje. Doba obete ustupuje. 

Prišla doba súzvuku so svojou dušou a s prírodou, s jej živlami, s kozmom, s hviezdami a s ľuďmi. 

Buďme slobodní a staneme sa tvorcami. Staneme sa Pravdou. 




Toto je nádherná meditácia na očistenie vzťahov, na odpustenie dlhov:



Dajte si slúchadla a pohodlne sa usaďte.








Modlitba sv. Františka z Assisi

http://www.youtube.com/watch?v=OH4rXIaATHg




kapela CITRON:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5DloRFilaJ4

http://www.youtube.com/watch?v=fTCarRErRVk

http://www.youtube.com/watch?v=SSWVOsEWlJc







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára