Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


utorok 16. apríla 2013

Váš talent

Každý z nás priniesol na tento svet vzácnu perlu. Tou perlou je náš talent. Niekto svoj talent pozná a rozvíja ho do takej miery, že mu prináša úspech a ohodnotenie. Niekto sa venuje svojim koníčkom vo svojom voľnom čase. Niekto na koníčky nemá čas. A niekto ani nevie, aký má talent a čo by mal robiť.

Viete, aký máte talent? Viete, kde by ste mali pracovať, aby vás práca bavila? Aby vás práca tešila a liečila?


Pošlite mi svoje meno, priezvisko, rodné priezvisko a dátum narodenia, ak viete, aj čas narodenia. 

Dozviete sa o sebe také veci, ktoré inde nezistíte. Sú to informácie na celý život. 
A len za cenu bežného nákupu v potravinách - 15 €/osoba. 


O čom ste snívali ako malé dieťa? Čím ste chceli byť?
Ja, ako malé dieťa, som snívala o dvoch profesiách. Chcela som byť krasokorčuliarka alebo módna návrhárka. Rodičia o tom vedeli, ale ani jedno mi nedovolili. Neprihlásili ma na tréningy. Tak som športovala a reprezentovala školy, do ktorých som chodila. Módnou návrhárkou som bola pre seba, sama som si od malička šila na seba modely. Rodičia sa o mňa báli a tak ma nepustili študovať textilnú fakultu v Liberci. Zdalo sa im to ďaleko od domova. Na Slovensku taká škola nebola. Na jednej strane som ich chápala, no na druhej strane je to škoda. Ale v mojej súkromnej tvorbe odevov ma vždy podporovali a boli na mňa hrdí. Môj ocko bol predseda celoškolského výboru ZRPŠ a moja triedna učiteľka mu vyčítala, že ma veľmi parádia. Nevedela, že všetko si šijem sama. Na vysokú školu som sa hlásila na odbor životné prostredie, ale pre nedostatok miesta som sa tam nedostala. Teraz je to inak, je veľa vysokých škôl a deti nemajú problém sa niekam dostať. Nakoniec som vyštudovala najťažší odbor na strojníckej fakulte. Potom na City University, v Sporiteľničnej akadémii, štátnice z pedagogiky, súkromne mnohé ďalšie oblasti, ktoré ma priťahovali - psychológia, duchovno, duchovné zákony a pátranie po tajomstvách skrytých vo Sv. Biblii,  zdravoveda, láska k prírode a obdiv k jej múdrosti a všetko sa to napokon skĺbilo v múdrom učení Feng shui. 
Moja mamička mala zase pasiu každého pol roka sťahovať nábytok z izby do izby, premiestňovať skrine v rámci izby. Obe sme boli zemské znamenia, tak sme si v tom rozumeli. Ja to robím stále. Je to osviežujúce. Je to zmena prúdenia energií a robím to aj vám nielen podľa intuície ako kedysi, ale podľa pravidiel prírody. Mojou planétou je Venuša, preto všetko, čo je krásne, estetické, harmonické mi pohladí dušu. Môže to byť nádherný pohyb, múdra myšlienka, harmonické prostredie  v interiéri alebo v prírode, pekne zladené oblečenie, v harmónii jedlo na tanieri, všetkým sa moja duša nadchne. Moje životné číslo je sedem - skúsenosť. Nečudo, že mám bohaté životné skúsenosti. Sú nazbierané pre vás, aby som vám každému rozumela, aby som nesúdila, aby som vedela poradiť. Toto životné číslo mi dáva vlohy aj k liečiteľstvu. Od mladi som vedela poradiť v rodine prirodzenú liečbu. Je to o vcítení a vnuknutí. Počúvam intuíciu. 
Je zaujímavé, ako som tie moje prirodzené vlohy skĺbila do jednej profesie. Robím projekty  - návrhy interiérov - podľa prírodných zákonov. Som v tom doma, veľmi ma to baví a preto aj ľudia sú spokojní. Všetci moji zákazníci sú spokojní. Môžem to smelo napísať, všetci moji zákazníci čítajú môj blog. 
Ja do projektov dám nielen svoje vedomosti, svoj talent, ale aj kus svojej duše a srdca. A stojím pri vás aj potom. Mnohí sa so mnou radíte, píšete ako pokračuje váš život. Každému sa zlepšil. Tak čo by som si viac mohla priať? Som šťastná. 

Všetkých vás pozdravujem, všetkých vás moji milí zákazníci - priatelia, všetkých vás moji milí čitatelia a pozdravujem tiež všetkých mojich budúcich zákazníkov a priateľov. 

Neváhajte, človek vyhodí peniaze za toľké zbytočnosti a za čo by mal dať peniaze, tak tam váha. Nebojte sa, na cene sa spolu dohodneme. Vždy ponúknem nižšiu cenu, pre každého prijateľnú bez ukrátenia na hodnote a rozsahu projektu. 


Aký je váš talent?


Môžete si dať spraviť analýzu seba, svojho partnera/ky, analýzu celej rodiny. Veľmi vám to pomôže. 

Môžete si dať urobiť celý projekt vášho domova. V ňom sú zahrnuté aj analýzy členov domácnosti. Tiež analýza vášho domova. Až potom robím návrhy, kombinatoriku zisteného, zosúlaďujem osobné živly so živlami v miestnostiach, v neposlednom rade tiež intuitívne Feng shui. 
Neexistuje, aby vám to nepomohlo, aby vás to nerozhýbalo, aby vás to neposunulo ďalej. Príroda je múdra a človek ešte múdrejší, ktorý jej rozumie, alebo si dá poradiť od toho, ktorý jej rozumie.

Viac sa dozviete, ak si prečítate články - Nový čínsky rok 2013 a čo ďalej? I. a II. 


Takto to vyzerá, ak sa človek venuje svojmu talentu:


Na Ukrajine vyhrala talentovú súťaž umelkyňa Kseniya Simonová, 
ktorá kreslila pomocou piesku príbeh z 2.sv . vojny. 
Diváci v hľadisku i samotná porota plakali. 
Pustite si aj zvuk... 



Planéta ľudí:


Tieňové divadlo:




Alebo anjelský hlas André Vásáryho:




Duch svätý a talent:




Vypočujte si pani Luisu Muratori a vezmite svoj život do svojich rúk. 
V roku 2013 dozrel na to čas. 




Robte, čo vás baví:





Pre povzbudenie:




cit.1




© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ
© COPYRIGHT RESERVED


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára