Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


utorok 1. januára 2013

Požehnané číslo 13

Na Slovensku, ale iste aj v iných krajinách, majú ľudia pred týmto číslom rešpekt. Niektorí až do takej miery, že v piatok 13 - teho nejdú ani do práce. Rada by som vás nasmerovala na správnu cestu a vyvrátila chybnú poveru. Možno ste niekedy čítali 
o starých keltských kmeňoch. Na jednej strane boli krvilační, ale na druhej strane veľmi múdri. Každý kmeň mal svojho učiteľa - druida. Tento učiteľ sa na svoje poslanie pripravoval dvadsať a viac rokov a učil sa od starých múdrych učiteľov o prírodných zákonoch, o hviezdach. Je pre nás na škodu veci, že títo učitelia svoje vedomosti písomne nezaznamenávali. Boli toho názoru, že všetko je v pohybe a tak záznam nemá význam, pretože už v čase jeho písania nie je aktuálny. Túto múdrosť, čo je napísané, nemusí byť pravdivé, si treba zobrať ako ponaučenie. Ale svoje vedomosti nezaznamenávali aj preto, aby sa k nim nedostali nepovolaní. Odovzdávali si ich ústne. Druid pravidelne zvolával stretnutia svojho kmeňa pri duboch. Vedel, že dub má vo svojej aure energiu, ktorá podporuje duchovno a mysticitu a napomáha ju ľuďom prehĺbiť. Tu svoj kmeň učil o hviezdach a ich pôsobení na život človeka. A z týchto poznatkov aj pochádza naša prekrútená povera o čísle 13. Kelti mali inak rozložený kalendár, ako máme my. Skladal sa z 15 dňových cyklov. Tieto cykly sa riadili fázami Mesiaca. Kelti vždy dva dni pred novom alebo dva dni pred splnom oddychovali a diétovali. Dobre vedeli, že je to obdobie veľmi náročné na ľudský organizmus. Keď si z 15 dňového cyklu odrátate dva dni, vyjde vám číslo 13. Štatisticky je odpozorované a dokázané, že v tieto dni je najviac dopravných nehôd, najviac samovrážd a najviac nezdarených operácií. Preto nikdy nechoďte na dlhú cestu ani na vážnejšiu operáciu v tieto dni. Ani sa neprejedajte. Organizmus je pôsobením Mesiaca oslabený. Vhodná je hygiena vnútorných orgánov - viď článok - Živly liečia I. 
Tak si zapamätajte, že žiadna iná trinástka nie je zlá. Ani tá v kalendári, ani tá na vašom dome. Opak je pravdou. Číslo 13 v kresťanstve je božie číslo. Znamená požehnanie. 
V Číne čísla nesčitávajú, ale ich priamo čítajú. Jednotka znamená začiatok a trojka znamená zmena. 




Preto tento rok bude v znamení 

nových začiatkov a požehnaných zmien. 




© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ
© COPYRIGHT RESERVED




A tak ako pani Doreen Virtue, PH. D. napísala, že v každej zmene treba hľadať zlatý poklad a zamyslieť sa nad tým, čo mi zmena priniesla, citujem:



"Takže pokud přemýšlíte o vašich životních změnách, zde jsou některé otázky, které vám mohou pomoci najít zlato ve vašich zážitcích: 

·         Dělá mě tato životní změna silnějším?
·         Naučila jsem se nějaké nové věci o sobě?
·         Měl mi tento zážitek pomoci stát se duchovně uvědomělým?
·         Nechal jsem díky této změně odejít něco jedovatého ze svého života?
·         Získal jsem tím zvýšené uvědomění o životě?
·         Naučil jsem se, jak se povznést nad problémy?
·         Naučil jsem se tím, co je skutečně důležité a na čem skutečně záleží?
·         Umím teď na sebe více spoléhat?
·         Tlačí mě tato změna k tomu, abych se obrátil ke svým vášním v rámci vlastního zaměstnání, abych naplnil svůj božský životní úkol skrze činnost, o které jsem vždy snil (ale bál se ji v minulosti dělat)?
·         Pomohla mi tato životní změna stát se více tvořivým a vynalézavým?
·         Mám nyní více soucitu k druhým lidem, kteří zraňují?
·         Jaká jsou požehnání v této životní změně?
·         Za kterou část této životní změny mohu převzít osobní zodpovědnost (nikoli vinu)?
·         Pomáhá mi přijetí vlastní odpovědnosti cítit větší moc nad svým životem?
·         Modlil jsem se za duchovní podporu a pomoc při této změně?
·         Jsem ochotný pomoc přijmout?
·         Komu potřebuji odpustit?"



Želám Vám požehnaný rok 2013 plný  hojnosti  a zlatých zážitkov.

                                                                                                        Janka



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára