Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


piatok 30. augusta 2013

Choroby, úrazy a príčiny

Pripravila som vám druhú pomôcku. Táto pomôcka vám pomôže sa zamyslieť nad svojou chorobou či nad svojim úrazom. Lebo nič nie je náhoda. Všetko má svoju príčinu a svoj následok.
Je múdre sa zastaviť a zamyslieť, prečo sa mi to stalo. A poučiť sa, aby som sa vyzdravel, alebo aby som predišiel ďalšiemu úrazu.
Ak máte telesnú zmenu na ľavej časti tela, tak sa treba zamyslieť nad situáciou, ktorú ste nezvládli.
Ak máte telesnú zmenu na pravej časti tela, tak sa treba zamyslieť nad osobou, ktorú ste nevedel spracovať alebo nad majetkom či iným predmetom, ktorý vám leží v žalúdku.

Tu sú príklady na zamyslenie sa nad svojou situáciou:

Čo je zaujímavé na systéme, že ľavá strana tela - materiálna - je prepojená s pravou mozgovou hemisférou, teda s duchovnom. 
A pravá strana tela - duchovná - je prepojená s ľavou mozgovou hemisférou, teda logickou. 







Napríklad ja som si nedávno zlomila pravú ruku. Nezvládla som situáciu spojenú so 4. srdečnou čakrou. Mala som byť viac láskavá, namiesto toho, aby som rozdávala rady. Pravá ruka je spojená so srdečnou čakrou a nezvládnutou situáciou. 
A to nebolo všetko. Musela som sa naučiť pracovať s PC myšou ľavou rukou. Tým sa mi viac otvorila pravá mozgová hemisféra, teda duchovno, intuícia, vnuknutia. 
A našla som perlu... Získala som jemnejšiu motoriku na ľavej ruke a rozvíjala intuíciu v pravej mozgovej hemisfére. 

To je príklad, ako sa dá nájsť pravdepodobná príčina vášho fyzického stavu a premeniť ju na pozitívny stav. Ale hlavne sa poučiť a viac chybu neopakovať. 

Tiež naše výčitky, že sme mali niečo spraviť inak, ako sme spravili, privolávajú nám fyzický trest. Naša výčitka je naše trestanie. Je to vibrácia, ktorá priťahuje fyzické tresty. Napríklad zlomenie ruky, ako sa to stalo mne:) Už mám ponaučenie, nebudem sa viac trestať. Treba si uvedomiť, že každý v danej chvíli sa rozhodne ako najlepšie vie. Ak sa ukáže, že sa nerozhodol správne. Nie je to pravda. Vždy je všetko správne. Či sa rozhodneme tak, či onak. Či pôjdeme tou cestou, alebo inou. Každá nám niečo poučné prinesie. 

Viem, naše duševné a telesné stavy nie sú také jednoznačné, ani ich príčiny. Toto je len návod, ako sa dá o sebe premýšľať. Pohľadať príčinu a odstrániť ju zo svojho života. 



Je to len jedna tretina nášho šťastia. Ľudské šťastie. 
Ale svojim srdcom aj vôľou sa dá veľká časť šťastia získať. Neviete, kde robíte chyby?

Urobím vám analýzu vašej osobnosti a viac sa spoznáte. Alebo obom partnerom či celej rodinke. 
Prestanete seba i druhých súdiť, vnesiete do života viac pochopenia a láskavosti. Otvoríte si čakry a začnete žiariť. 


Druhým šťastím je pozemské šťastie. 
Vaše prostredie je vašim šťastím či nešťastím. Buď vás podporuje, alebo vás brzdí vo vývoji. 
To je druhá tretina vášho šťastia. A verte mi, je to tak. V každom rodinnom dome či byte nájdem príčinu vášho problému. A prezradím vám, ako sa dá odstrániť. No musíte to sami chcieť. Nemôžem nikoho nútiť. Musíte ma sami osloviť. Lebo inak je to neoprávnené zasahovanie do vašej karmy a to si nechcem dovoliť. Možno máte prežiť život v istých problémoch, aby ste sa poučili a viac ich neopakovali. Je to na ľudskej vôli, ako problémy odstráni a poučí sa. Niekto si ich odtrpí. Niekto sa chytí príležitosti a napraví, čo sa dá. 

Môžem vám urobiť projekt vašej domácnosti presne na mieru členov rodiny a energií v nej. Zosúladiť vaše osobné energie s energiami členmi rodiny a zosúladiť každého člena rodiny s energiami domácnosti. Je to zložitejší proces, ale výsledok stojí za to. Ale to už musí každý sám zažiť. Vyskúšať a pochopiť. Inak osud vášho domova nespoznáte a nepochopíte. Len na svojom osude. 


Tretiu tretinu tvorí nebeské šťastie. 
To sme si zvolili svojim dátumom narodenia a to je dané. Dá sa len pochopiť, nie zmeniť. 


Napíšte mi:    jankag888@gmail.com


© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ
© COPYRIGHT RESERVED



S láskou má svet nádej:

http://www.youtube.com/watch?v=XR6EbriVzEM


Oheň zvady 

Charles Spurgeon

„Ak vypukne oheň, zachváti tŕnie a spáli obilie v krížoch alebo obilie na koreni, alebo pole vôbec, ten, kto zapálil oheň, musí to úplne nahradiť."

2. Mojžišova 22:5

Ale akú náhradu dá ten, čo hodil ohorok chyby alebo uhlík zmyselnosti a zapálil duše ľudí plameňom pekla?

Vina je nevyčísliteľná, náhrada nemožná. Ak je aj tomuto previnilcovi odpustené, aký zármutok mu spôsobí pohľad späť, lebo nemôže napraviť spúšť, ktoré vykonal! Zlý príklad môže zapáliť oheň, ktorý nestlmia roky napraveného charakteru. Spáliť jedlo je zlé, ale o čo horšie je zničiť dušu! Môže byť pre nás užitočné rozjímať nad previneniami našej minulosti a pýtať sa, či aj teraz v nás nie je zlo, ktoré môže poškodiť duše príbuzných, priateľov alebo susedov.

Oheň zvady je hrozné zlo, keď vypukne v cirkvi.

Kde sa mnohí obracajú a Boh je oslavovaný, tam žiarlivosť a závisť účinne konajú diablovu prácu. Tam, kde je uskladnené drahocenné zrno, odmena za námahu, tam prichádza oheň nepriateľstva a zanecháva po sebe len dym a kôpku popola. Beda tým, skrze ktorých to prichádza. Nech sa to nikdy nestane skrze nás, pretože hoci nemôžeme odškodniť, zaiste budeme trpko ľutovať, čo sme spôsobili. Tí, čo živia ohne, si zaiste zaslúžia zahanbenie, ale ten, čo zapálil, je najväčším vinníkom. Nezhoda obvykle zachváti tŕnie. Je živená pokrytcami a vyznávačmi iba podľa mena. Pokračuje však medzi spravodlivými rozdúchaná vetrom pekla a nikto nevie, kde skončí.

Ty Pane, ktorý dávaš pokoj, sprav nás tvorcami pokoja a nikdy nám nedovoľ napomáhať ľuďom zvady alebo dokonca neúmyselne spôsobiť rozdelenie medzi tvojím ľudom.

zdroj: www.evs.sk






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára